Bananen Skrevet 1. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2011 Overhode ingen spennende dag, for å si det sånn ... men jeg husker det nå! Halv ett-ish. Hundene gjør seg klare for å sove litt. Halv toish: På vei til jobb. Halv treish: Venter på at maskinen skal bli ferdig, så jeg kan gå på butikken. Halv fireish: Ute og gjør egentlig ingenting. Halv femish: Drikker litt iskaffe. Halv seksish: Trykker litt. Halv syvish: Henger opp litt ting til tørk. Halv åtteish: Drikker litt eplejuice. Halv niish: Hjemme igjen. Samme tid, bare et bilde av hundene til. Halv tiish: Vekket Kamar, og Kamar må ut for å tisse. Han er ikke heeelt våken. Halv elleveish: Mate hunder for kvelden. Halv tolvish: Sovetid, sier Pøbel. Siter
Lola Pagola Skrevet 1. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2011 Det må jeg si var en fartsfylt dag! Slår nesten min! så koselig ut, og koselige bilder Siter
Bananen Skrevet 1. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Oktober 2011 Veldig fartsfylt! Men var med og husket det, i det minste. Siter
SoppenCamilla Skrevet 2. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2011 Den vaskemaskina di er litt skummel, syns jeg! Det står "dør" og "overdose" på den! Er det tegn?! Er den suicidal?! Hjeeelp! Ellers enig med Lola, skikkelig fartsfylt! Siter
Synnikken Skrevet 2. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2011 Pøbel er så skjønn likte siste bildet av han med trøttersen fjes Siter
Bananen Skrevet 2. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Oktober 2011 Den vaskemaskina di er litt skummel, syns jeg! Det står "dør" og "overdose" på den! Er det tegn?! Er den suicidal?! Hjeeelp! Ellers enig med Lola, skikkelig fartsfylt! Saaant? Jeg har en sånn hjemme også, bare uten fancy timer på. Men den duger allikevel, da! Pøbel er så skjønn likte siste bildet av han med trøttersen fjes Han er det. Pøbel: Siter
Recommended Posts