Poter Skrevet 21. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2014 Du har hatt en gang, har du ikke? Eller bommer jeg helt? Ja, eller min mann hadde. Verdens vakreste og herligste sjokoladebrune tispe. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 14. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2014 Nå har Dill vært her en måned snart. Det er utrolig å se hvor gode venner gutta har blitt. De koser seg rett og slett sammen, både hjemme og ute på tur! Monti begynner å bli voksen, 2 1/2 år nå og endelig er han relativt stabil på treningene, jobber godt (om enn noe heit noen ganger), herlig attitude og kaster ikke et blikk på andre enn meg. Det har tatt tid, men du verden så kul han er nå En liten snutt fra gårsdagens trening, litt heit i fvf-en, men jeg er så fornøyd med holdningen og attituden at det er greit Edit: Og noen ord om Dill og kanskje? Han er veldig trygg, ufattelig arbeidssom, elsker trening og har en helt annen holdning enn Monti som i utgangspunktet er litt slapp i fisken. Han er utrolig glad - HELE tiden - og har en fantastisk av-knapp. Har hatt han med på besøk noen ganger og da tar han seg en runde, hilser på alle og legger seg for å sove. 45 mil i bil er heller ikke noe stress. Gleder meg til å se hva jeg kan få ut av han her Og ellers noen bilder: 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kartoffel97 Skrevet 14. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2014 Monti må være noe av det peneste jeg noensinne har sett! Og Dill er litt av en hjerteknuser, da Så bra de går så godt overens! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 14. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2014 Fine guttene Synes dere var flinke på videoen jeg. Liker når andre med ungehunder skriver at de endelig er stabile på treninger. Da vet jeg at det kan bli mye bedre for oss også om en stund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 14. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2014 Monti må være noe av det peneste jeg noensinne har sett! Og Dill er litt av en hjerteknuser, da Så bra de går så godt overens! Tusen takk, det var veldig fint sagt. Fine guttene Synes dere var flinke på videoen jeg. Liker når andre med ungehunder skriver at de endelig er stabile på treninger. Da vet jeg at det kan bli mye bedre for oss også om en stund Ja, det er håp. Generelt så har Monti vært veldig usabil frem til nå/noen få mnd siden. Den ene treningen var han høyt oppe i skyene og brukte treningene på å bite i jakkearmen, bjeffe og være fullstendig blåst. Da jobbet vi han ned. Så neste trening var han langt nede og tung å trekke opp. Tålmodighetsprøve, hehe.. Men det kommer, det kommer. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 14. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2014 Så utrolig pene hunder du har! Lille Dill er jo bare ubersøt. Har begynt å kikke litt nærmere på rasen og de virker så herlige Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 14. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2014 Så utrolig pene hunder du har! Lille Dill er jo bare ubersøt. Har begynt å kikke litt nærmere på rasen og de virker så herlige Tusen takk Foreløpig er Dill akkurat det jeg ville ha og ønsket meg når valget falt på heeler. En utrolig vennlig hund som er utrolig kvikk, happy og morsom. Samtidig kryper han gjerne godt opp på fanget og inn i armkroken for å sove 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Castella Skrevet 15. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2014 Åh kjempe fine Håper du skriver masse som Dill, jeg er veldig interessert i rasen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 15. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2014 Så moro å lese om guttene dine Monti så rå kul ut i den videoen Så misunnelig! Og Dill da LH er så tøffe! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2014 Åå, næmmen! Jeg tror jeg må ha en heeler Guttene dine er skikkelig fine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 20. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2014 Dill var bare super herlig! Og så flink Monti er 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 11. April 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. April 2014 Har visst gått meg hus forbi disse svarene, tusen takk for mange fine ord Åh kjempe fine Håper du skriver masse som Dill, jeg er veldig interessert i rasen :) Bare spør, jeg svarer. Foreløpig er han happy, ekstremt førerorientert, veldig arbeidsglad og rett slett ei skikkelig lykkepille. Kjempekul! Monti roet seg ca 10 hakk i dag og klarte faktisk å gå litt rolig, kontrollert agility 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 11. April 2014 Rapporter Share Skrevet 11. April 2014 Flinke dere er! Monti er rålekker, er ikke jaktgoldener som kan måle seg der altså! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 11. April 2014 Rapporter Share Skrevet 11. April 2014 Flinke! Men du jublet litt for tidlig på slutten må få sett dere live engang 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 31. Mai 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2014 Flinke dere er! Monti er rålekker, er ikke jaktgoldener som kan måle seg der altså! Ooh, alltid hyggelig med så fine komplimenter jeg ikke har fått med meg, tusen takk Oppdatering herfra, Monti blir litt eldre for hver dag som går. Han trener nå LP og agility, håper jeg får han ut i konk i agility denne sommeren/høsten. Og LP2. Dill vokser, drøye 6 kg og 7 mnd nå, han er så kuuuuuul. Ekstremt kvikk, enkel å jobbe med. Vi har lekt mest og trent bittelitt men det begynner allerede å bli noen fine former på det han gjør, fine lille dilldallet. Han ligger krølla på fanget hver gang han får lov og er så happy og med på alt hele tiden at han er en fryd å ha i hus Litt fvf med Dill plus bilder: 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 31. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2014 Jeg digger gutta dine! Ingen hemmelighet at jeg digger Dill spesielt Herregud som han har krøpet innunder hud og inn i hjertet og alt som går an Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 1. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2014 Jeg digger gutta dine! Ingen hemmelighet at jeg digger Dill spesielt Herregud som han har krøpet innunder hud og inn i hjertet og alt som går an Hihi Dill sier han vil hilse på Ingvild og Meesha når vi er i bergen om en ukes tid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 1. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2014 Så herlig treningsvideo Hvordan er det med frambena til Dill? Vil de vokse seg til når han blir eldre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 1. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2014 Så herlig treningsvideo Hvordan er det med frambena til Dill? Vil de vokse seg til når han blir eldre? Ja, han er en kul fyr! Jeg vet ikke, jeg håper jo det. Håper jo de både blir lenger og peker mer rett frem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mara Skrevet 1. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2014 Shit, dette er virkelig to av sonens aller vakreste hunder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 1. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2014 Herregud, så pene hunder du har! Flere bilder, takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 28. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. September 2014 Tusen takk for veldig hyggelige kommentarer Nå er jeg superkry og stolt over gyldenpelsen. Han debuterte i klasse to i går. Dessverre fant han ut at han skulle gå rundt hinderet på vei tilbake (han hoppet høyt da, bare på utsiden ), så der nullet vi. Det holdt allikevel til 161p og opprykk. Men aller morsomst var nok kommentarene fra dommeren. Han sa at han så maaaaange hunder fra nord til sør og hunder som han her vokser ikke på trær. Jeg måtte love å passe godt på han og det var en fryd å se på oss. Nieren i helhet var kun fordi han ikke kunne gi full pott når vi nullet. Ringsekretæren stemte i med skryt - fineste gyldenpelsen Flinke hunder får bade og kose seg på jordet etter konkurranser: Og et par bilder til av gutta: 17 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 28. September 2014 Rapporter Share Skrevet 28. September 2014 Tusen takk for veldig hyggelige kommentarer Nå er jeg superkry og stolt over gyldenpelsen. Han debuterte i klasse to i går. Dessverre fant han ut at han skulle gå rundt hinderet på vei tilbake (han hoppet høyt da, bare på utsiden ), så der nullet vi. Det holdt allikevel til 161p og opprykk. Men aller morsomst var nok kommentarene fra dommeren. Han sa at han så maaaaange hunder fra nord til sør og hunder som han her vokser ikke på trær. Jeg måtte love å passe godt på han og det var en fryd å se på oss. Nieren i helhet var kun fordi han ikke kunne gi full pott når vi nullet. Ringsekretæren stemte i med skryt - fineste gyldenpelsen Flinke hunder får bade og kose seg på jordet etter konkurranser: Og et par bilder til av gutta: Fantastiske Monti! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 28. September 2014 Rapporter Share Skrevet 28. September 2014 Herlige gutter, og så flinke dere er! Gratulerer! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 28. September 2014 Rapporter Share Skrevet 28. September 2014 Gratulerer så mye med supert resultat! Flinke Monti! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts