soelvd Skrevet 27. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 27. September 2011 Regner med dere såfall stikker innom Stord utstillingen i november? for sosialisering? jeg stemmer for det hvertfall Jepp, vi kommer til å være der hver dag - hele dagen! Må nok bidra litt her og der, men har sagt klart i fra at jeg kun tar på meg jobber der jeg kan ha Monti diltende etter så lenge han gidder Siter
soelvd Skrevet 9. November 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 9. November 2011 På tide med noen nye bilder nå, Monti vokser jo så fort! Ca halvannet kilo i uka! Sliten Monti etter en tur på hundeklubben. Heier Enga frem til sølvplass(?): Komme opp i senga, pliiiis? Hilser på sjøen for første gang: Han tusla rundt med skjegg her en dag, merka det ikke selv. Sofakos Monti og bestisen Fame: Finnes mange rare måter å sove på! Enda mer hviling etter hundeklubben: På tide å lære spising fra tallerken nå vel. Sofakos Venter fint på vær så god for en kakebit: Siter
Guest janson Skrevet 9. November 2011 Rapporter Skrevet 9. November 2011 Han ser ut som en herlig liten sjel! :wub: Siter
soelvd Skrevet 11. November 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 11. November 2011 Han ser ut som en herlig liten sjel! :wub: Hehe, bildene er tatt med mobilkamera, noe som gjør det umulig å ta bilder der hunden er i fart. Så han virker sikkert litt vel rolig.. Men han er en herlig, liten sjel ja Siter
soelvd Skrevet 2. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Januar 2012 Da er Monti blitt en stooooor gutt, 4 1/2 mnd, forrige uke veide han 18.2. I går tok vi noen kjappe bilder av han sammen med bestevenninne Fame: 1 Siter
MarieR Skrevet 2. Januar 2012 Rapporter Skrevet 2. Januar 2012 Se på de labbene da! Han kommer til å bli stor Han er flott, blir spennende å se hvordan han utvikler seg! Siter
soelvd Skrevet 2. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Januar 2012 Se på de labbene da! Han kommer til å bli stor Han er flott, blir spennende å se hvordan han utvikler seg! Sssssh! Ikke si sånt.. Han får ikke lov til å bli altfor stor.. Men, han er størst av søsknene, men bare såvidt. Både tisper og hannhunder som er nesten like store. Jeg hååper ikke han bikker 30 Så fin han er Takk! Helt enig Siter
Tyfonia Skrevet 2. Januar 2012 Rapporter Skrevet 2. Januar 2012 Håper Monti og Obelix kunne truffet hverandre en dag for å være barnslige sammen Siter
soelvd Skrevet 2. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Januar 2012 Håper Monti og Obelix kunne truffet hverandre en dag for å være barnslige sammen Det kan vi vel fikse, vel? En skogstur en dag denne uka? (Har forresten sendt deg pm) Siter
Heidihj Skrevet 2. Januar 2012 Rapporter Skrevet 2. Januar 2012 Sssssh! Ikke si sånt.. Han får ikke lov til å bli altfor stor.. Men, han er størst av søsknene, men bare såvidt. Både tisper og hannhunder som er nesten like store. Jeg hååper ikke han bikker 30 Pst! Han er større enn Elwira var, og hun har idealvekt på 31 kg Neeida, han kommer nok ikke til å bli en kjempe (sier vi ). Flott er han ihvertfall! Liker store goldner jeg Siter
soelvd Skrevet 2. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Januar 2012 Pst! Han er større enn Elwira var, og hun har idealvekt på 31 kg Neeida, han kommer nok ikke til å bli en kjempe (sier vi ). Flott er han ihvertfall! Liker store goldner jeg Haha.. Hyyyysj! Jada, de er fine som store. Men jeg vil ha en som kan være kjapp i agility.. 1 Siter
Tyfonia Skrevet 2. Januar 2012 Rapporter Skrevet 2. Januar 2012 Det kan vi vel fikse, vel? En skogstur en dag denne uka? (Har forresten sendt deg pm) Har tirsdag og torsdag fri, ellers har han en date på søndag her med C.J og typen sine belgerbebiser Vi skal samles i oppkjørselen min og spasere bort til et jorde som ligger fem minutter herfra. Det er jo fint å leke i sponavikjo Edit: Jeg så deg der en gang. Siden Monti er kjent der, kanskje de kan bli kjent der borte? Siter
soelvd Skrevet 2. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Januar 2012 Har tirsdag og torsdag fri, ellers har han en date på søndag her med C.J og typen sine belgerbebiser Vi skal samles i oppkjørselen min og spasere bort til et jorde som ligger fem minutter herfra. Det er jo fint å leke i sponavikjo Edit: Jeg så deg der en gang. Siden Monti er kjent der, kanskje de kan bli kjent der borte? Så kjekt. Fine belgerbeibisene Sponavikjo synes Monti er superkult så det er vi lett med på Du tenker dagtid? Jeg studerer hjemme, så kan ofre en time eller to på dagtid, kjekt å ha dagslyset Siter
Tyfonia Skrevet 3. Januar 2012 Rapporter Skrevet 3. Januar 2012 Så kjekt. Fine belgerbeibisene Sponavikjo synes Monti er superkult så det er vi lett med på Du tenker dagtid? Jeg studerer hjemme, så kan ofre en time eller to på dagtid, kjekt å ha dagslyset På dagen passer best, med tanke på lyset, ja. Du kan sikkert sende meg en melding når du leser dette, så kan vi avtale tidspunkt Siter
soelvd Skrevet 4. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Januar 2012 Vi har lekt litt med kameraet i dag. Monti snart 5 mnd. Siter
soelvd Skrevet 15. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Januar 2012 Hurra for Monti som i dag ble 5 mnd! 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 15. Januar 2012 Rapporter Skrevet 15. Januar 2012 Han er så flott altså Gratulerer med 5 mnd! Siter
soelvd Skrevet 15. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Januar 2012 Han er så flott altså Gratulerer med 5 mnd! Må bare si meg enig. Jeg synes han blir finere og finere for hver dag som går. Ikke spesielt objektiv, men.. Siter
Maria Skrevet 15. Januar 2012 Rapporter Skrevet 15. Januar 2012 Jeg er ingen golden-fan i utgangspunktet, men han der kan nok klare å overbevise meg altså! Enig med deg - han blir finere og finere! Siter
Recommended Posts