Gå til innhold
Hundesonen.no

Bestilling av rekvisisjonsskjema?


Shlush
 Share

Recommended Posts

Da har jeg bestilt meg time for røntgen av hunden min, og 5 oktober blir dagen :) Så da er det bare å starte å grue seg!!

Jeg gikk inn på dogweb nå og bestilte og betalte skjemaer for HD og AD røntgen :) Jeg skal også røntge ryggen til Nico for spondylose, men jeg finner ikke noe skjema for det? Får ikke jeg lov til å sende de inn til NKK for avlesning? (siden det ikke er krav for rasen??)

Jeg går inn på andre rekvisisjoner på dogweb, så velger jeg min hund... Deretter rekvisisjontype men der får jeg ingen alternativer gitt :/ Hmm.

De kan vell alltids gjøre dette på dyreklinikken? :) Eller trenger jeg ikke å få de avlest i heletatt? Kan dyreklinikken selv erklære min hund fri for spondylose f.eks? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaah :) Ok, jeg skulle gjerne hatt det på dogweb jeg. Men men, det er vell ikke meningen at min rase skal få innsendt dette :) For på boxer så får man opp flere rekvisisjoner på dogweb, men ikke på dalmatiner... Jaja :)

Takk takk, jeg gruer meg veldig her nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...