Maria Skrevet 29. September 2011 Rapporter Skrevet 29. September 2011 Dæven. Chessea fikk sneket seg med på et bilde og jo! Lekker som alltid Masse fine bilder altså! Og jeg føyer meg inn i rekken av dem som lot seg imponere av lille Mana. Flinkeste valpisen Siter
Trulte70 Skrevet 29. September 2011 Rapporter Skrevet 29. September 2011 Kjempegøy å se bilder - nesten som man var der, jo Må si at Argyr sniker seg godt inn i hjerteroten - en mer verdig representant for rasen tror jeg man skal lete lenge etter! Og så er jeg spesielt svak for Ellie - det er noe med henne som gjør meg glad 1 Siter
Heidihj Skrevet 29. September 2011 Rapporter Skrevet 29. September 2011 Har fått rota meg til å legge ut noen bilder i bloggen min. Rekker ikke legge inn her nå. Har stjålet litt fra andre soniser der og, men det har jeg skrevet og linka til hjemmesider http://heidihjoh.wordpress.com/2011/09/29/sonenmesterskapet-2011/ 1 Siter
Benedicte Skrevet 29. September 2011 Rapporter Skrevet 29. September 2011 Så fint blogginnlegg! Kan jeg stjele det ene bildet av Ikke, Heidi? Siter
Heidihj Skrevet 29. September 2011 Rapporter Skrevet 29. September 2011 Så fint blogginnlegg! Kan jeg stjele det ene bildet av Ikke, Heidi? Bare å stjele Siter
Recommended Posts