Bananen Skrevet 26. September 2011 Rapporter Skrevet 26. September 2011 Oj oj oj så herlig det ser ut! Flinkeste voffsene det! Neste år vil jeg være med- med jodler! You and me both, med en flattelatte til! Villeveldigjernemenjobbenkomiveien. 1 Siter
Ia Skrevet 26. September 2011 Rapporter Skrevet 26. September 2011 Så flink du er til å fange øyeblikkene, Siri IA er jo kjempe herlig! Smiler og ler hele tiden Jeg hadde en veldig fin dag! Jeg ser jo i ettertid at alle stilte opp etter å ha fått premiene sine. Det gjorde visst rekruttene også, bortsett fra meg. Jeg var opptatt med å sitte der og være lykkelig... Siter
Marianne&Java Skrevet 26. September 2011 Rapporter Skrevet 26. September 2011 Så mange flotte bilder altså Herlighet, det er mange pene hunder på sonen! Kan ikke nevne navn, for da måtte jeg ramset opp alle navna Og så fint med noen bilder av Java også Jeg får ikke sett alle bildene nå pga dårlig nett, så skal dra til mamma i morgen for å få sett resten SiriE: Seriøst, hva skjer med beina til Günther på det innkallingsbildet?! Hahahahahaha! Ser han sånn ut?! Tror jeg dæver Fine bilder! Gaaad, nå fikk jeg lyst på puddel igjen Java er både søt OG flink hun 2 Siter
SiriEveline Skrevet 27. September 2011 Rapporter Skrevet 27. September 2011 SiriE: Seriøst, hva skjer med beina til Günther på det innkallingsbildet?! Hahahahahaha! Ser han sånn ut?! Tror jeg dæver Han gjorde tydeligvis det, så det ikke før jeg kom hjem, og måtte se nøye etter for å skjønne hva som er hva! Fikk også en fin bildeserie av enkeltdekken hans, først ligger han pent, så går nese, så følger hodet etter, deretter forbeina.. og vips så trasker bamsen rundt Siter
Marianne&Java Skrevet 27. September 2011 Rapporter Skrevet 27. September 2011 Han gjorde tydeligvis det, så det ikke før jeg kom hjem, og måtte se nøye etter for å skjønne hva som er hva! Fikk også en fin bildeserie av enkeltdekken hans, først ligger han pent, så går nese, så følger hodet etter, deretter forbeina.. og vips så trasker bamsen rundt Hahaha! Utrolig morsomt bilde ihvertfall Ja jeg fikk sett den bildeserien! Genialt at du fikk med hele greia Utrolig flotte bilder altså, kan jeg stjele dem? Og bildene av Java også var supre Du fikk jammen med at hun gikk rundt hinderet tilbake til meg også Lydige hunder jeg har Bildene jeg tok ble greie de også? Noen ble jo fine ihvertfall så jeg Siter
simira Skrevet 27. September 2011 Rapporter Skrevet 27. September 2011 Sandra tok også masse bilder! Sandraaaa! 1 Siter
Benedicte Skrevet 27. September 2011 Rapporter Skrevet 27. September 2011 Om noen tilfeldigvis har bilde av Ikke de 15 minuttene hun var ute av bilen, så si ifra! Altfor mange bilder av rumpen min og mitt superkonsentrerte ansikt Siter
Ia Skrevet 27. September 2011 Rapporter Skrevet 27. September 2011 Saboterer dere? Dette så jeg ikke før nå. Nei, Marie, tvert imot. Takket være dette lille stuntet vårt fikk Aiko prisen for "beste avstikker"! Unnskyld, Sandra Siter
SiriEveline Skrevet 27. September 2011 Rapporter Skrevet 27. September 2011 Hahaha! Utrolig morsomt bilde ihvertfall Ja jeg fikk sett den bildeserien! Genialt at du fikk med hele greia Utrolig flotte bilder altså, kan jeg stjele dem? Og bildene av Java også var supre Du fikk jammen med at hun gikk rundt hinderet tilbake til meg også Lydige hunder jeg har Bildene jeg tok ble greie de også? Noen ble jo fine ihvertfall så jeg Ja fikk fanget noen morsomme øyeblikk der, bildene du tok ble mye bra, kameraet har vært i manuelt fokus så det var ikke bare bare, men du har gjort en bra jobb Java var morsom å ta bilde av, liker det hvor hun står i ruta, hun står så fint akkurat på bildet Og da kan man glemme det hun drev med på forhånd. 1 Siter
Marianne&Java Skrevet 27. September 2011 Rapporter Skrevet 27. September 2011 Ja fikk fanget noen morsomme øyeblikk der, bildene du tok ble mye bra, kameraet har vært i manuelt fokus så det var ikke bare bare, men du har gjort en bra jobb Java var morsom å ta bilde av, liker det hvor hun står i ruta, hun står så fint akkurat på bildet Og da kan man glemme det hun drev med på forhånd. Så bra Ja det rutebildet var innmari kult Så lenge det ser bra ut på bilder så kan man late som om det så like bra ut i virkeligheten også Siter
Ia Skrevet 27. September 2011 Rapporter Skrevet 27. September 2011 Det var noen få bilder som ble gode. Dette er et av dem, Marianne. Nydeligste damene, det! 2 Siter
Marianne&Java Skrevet 27. September 2011 Rapporter Skrevet 27. September 2011 Så koselig IA Tinkamor! Siter
Kaja Skrevet 27. September 2011 Rapporter Skrevet 27. September 2011 SiriE, tok du ikke av oss? Siter
LindaM Skrevet 27. September 2011 Rapporter Skrevet 27. September 2011 Ser ut som at dere hadde en knallfin dag! Så da gleder jeg med til neste gang(!), for da kommer vi også, hehe! Siter
SiriEveline Skrevet 27. September 2011 Rapporter Skrevet 27. September 2011 SiriE, tok du ikke av oss? Joda, er da bilde av deg og Tesh der!? Eller har jeg ikke lagt det ut? Kovu og deg fikk jeg dessverre ikke bilde av, skulle gjerne hatt bilde av klemmen! Siter
Anette Skrevet 27. September 2011 Rapporter Skrevet 27. September 2011 Har litt mer bilder jeg: Ia mener vi matcher med hår og farge på pels men fine kontakten da Happy IA Dette bildet beskriver veldig godt Sandras følelse da Aiko hadde en alternativ innkalling Bølla Sonen BBQ camp 1 Siter
Ia Skrevet 27. September 2011 Rapporter Skrevet 27. September 2011 Dere er så fine, Anette. Man skal matche hunden sin, altså! Jeg elsker hvordan Tinka ser på meg på bildene du la ut. Spesielt siden jeg ikke ser på henne - fint å se hvordan hun er når jeg ikke følger med Siter
Guest LXT Skrevet 27. September 2011 Rapporter Skrevet 27. September 2011 Trening er oppskrytt. Hilsen Kovu. Hilsen Marvin også. Han mener man bare kan slenge seg inn i ringen og se hvordan det går han, og la være med all denne treningen ellers når det er så mye annet spennende å fordrive tiden med Om noen tilfeldigvis har bilde av Ikke de 15 minuttene hun var ute av bilen, så si ifra! Altfor mange bilder av rumpen min og mitt superkonsentrerte ansikt Min rumpe også, med en herlig strømpebukse under som jeg ser nå ikke var helt plass til. Lekkert Siter
Kaja Skrevet 27. September 2011 Rapporter Skrevet 27. September 2011 Joda, er da bilde av deg og Tesh der!? Eller har jeg ikke lagt det ut? Kovu og deg fikk jeg dessverre ikke bilde av, skulle gjerne hatt bilde av klemmen! FAnt ingen jeg Siter
SiriEveline Skrevet 27. September 2011 Rapporter Skrevet 27. September 2011 Helt i orden, tror det var ihvertfall et til, skal sjekke imorgen, nu er det køya her Siter
Argyr Skrevet 27. September 2011 Rapporter Skrevet 27. September 2011 Bilder fra meg kommer etterhvert, er mange bilder så ting tar tid. Bedre sent enn aldri! Siter
Argyr Skrevet 28. September 2011 Rapporter Skrevet 28. September 2011 Her kommer bildeskred fra meg, jeg har knipset i vilden sky som vanlig og jeg tror de aller fleste er med et eller annet sted. De som er forbigått får ikke ta det personlig. Sandra har tatt de første, av Kaja med Tesh og meg med Argyr (takk!), resten har jeg tatt. *dele opp* Siter
Recommended Posts