Gå til innhold
Hundesonen.no

Bilder fra Sonenmesterskapet 2011


pippin
 Share

Recommended Posts

  • Svar 129
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nei! Det der er en hund som aldri har vært i en sånn setting,han er seks år,har trent på øvelsene et par små uker og har en helt annen hverdag enn de fleste av våre hunder. Bare å bøye seg dypt i stø

Kommer ikke over hvor imponert jeg er over Mana! SÅ ung og så flink!

Steinar er så blid på dette bildet Han har pratet om denne store hunden i barnehagen i flere dager nå

jeg begynner å lure hva Sandra forer på...... :blink:

:lol:

Det bildet måtte være med selv om det var uklart! :lol:

Steinar er så blid på dette bildet :D Han har pratet om denne store hunden i barnehagen i flere dager nå :P

Aaw! Så koselig!

Det måtte med det bildet og, for Argyr ser helt tullete ut. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo sånn det var :D Masse sosialt og litt lydighet innimellom for alle andre enn Benedicte og Toril. For dem var det nok omvendt, men det merket jo ikke vi :D Den derre bamsehunden Argyros var bare en WOWhund :wub: Dessuten er det hemmelig hva Tøfflus og jeg snakket om, men glatthårete, røde salukidamer er svært bedårende. Langhårete røde herremenn er til å forelske seg i. Vi ble knipset i vårt lille flåttmoment, ser jeg :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er mine bilder. :)

Simira med Kovu og Odin (som er litt sjenert): DSC_5824.jpg

De røde farer:DSC_5826.jpg

Vår eminente skriver og dommer setter opp shop:

DSC_5827.jpg

Se hva jentene har ordna da!DSC_5828.jpg

Marianne trener litt med Marvin:DSC_5829.jpg

Jentene venter på tur:DSC_5830.jpg

Tinkerten :wub: :

DSC_5833.jpg

Maren, Chessea og Maria:DSC_5836.jpg

Günther og Yarisen:DSC_5840.jpg

Mana:DSC_5846.jpg

Tannvisning rekrutt:DSC_5848.jpg

Kovu KAN være majestetisk og rolig:DSC_5858.jpg

Flinkeste huskyvalpen sin det!DSC_5863.jpg

Lexie hilser på Argyr. Never back down!DSC_5865.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinkeste huskyvalpen sin det!

Jeg er veldig enig :wub: Men hvordan er det jeg ser ut da :lol:

Mange fine bilder..! Aøte shibavalpen og Argyr! "Liten" størrelsesforskjell bare.. :P

Angrer på at jeg ikke tok med speilrefleksen.. Hadde jo maaaasse tid til å ta bilder! :P Jeg satt for det meste å sugde til meg informasjon og øvelser jeg. Morro og spennende å se på! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg kan være liten også, tenk!"DSC_5866.jpg

Aiko legger lumske planer for dagens underholdningsinnslag:DSC_5887.jpg

Hvordan kan man mene at denne her er stor og voldsom, liksom? :wub:DSC_5868.jpg

Ny runde tannvisning rekrutt:DSC_5870.jpg

IA (Rovekrullen) og Pippi (storesøsteren til Aiko og Imouto):DSC_5874.jpg

Odin er løs OG lydig! DSC_5880.jpg

Marianne og Java byr på seg sjæl:DSC_5883.jpg

Aiko er helt utslitt etter å ha vært så skrekkelig lydig hele dagen, vøttø:DSC_5889.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer ikke over hvor imponert jeg er over Mana! SÅ ung og så flink! :|:D

Naaw så koselig sagt da! :wub: Må jo innrømme at jeg er bittelitt stolt...! Og jeg tror hovedgrunnen til at hun er sånn er fordi jeg har trent kontakt, kontakt, kontakt fra hun var bitteliten. Så det lønner seg virkelig altså..! Jeg trodde ikke hun skulle gjøre noe fordi det var så mange hunder i nærheten, men disse enset hun jo ikke en gang! :wub: Og den innkalling fra sitt-øvelsen er den beste hun noengang har gjort! :P

Synes det var så koselig at vi ble dommerfavoritt også så takk for det! :flowers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naaw så koselig sagt da! :wub: Må jo innrømme at jeg er bittelitt stolt...! Og jeg tror hovedgrunnen til at hun er sånn er fordi jeg har trent kontakt, kontakt, kontakt fra hun var bitteliten. Så det lønner seg virkelig altså..!

Du har all grunn til å være stolt! Men det har nok ikke bare med kontakt-treninga å gjøre, men også det forholdet dere har og hvor opptatt hun er av deg. Hun bærer seg jo bare du er noen meter unna, hehe, så det kan du utnytte for hva det er verdt! Til sammenligning har jeg også trent vanvittig mye kontakt med Aiko, men hun kunne godt finne på å ligge aleine ute som 3 mnd gammel og tygge på pinner, uten å ense at jeg sto bak et tre og blomstra i 15 min før jeg måtte hente henne. :blink:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har all grunn til å være stolt! Men det har nok ikke bare med kontakt-treninga å gjøre, men også det forholdet dere har og hvor opptatt hun er av deg. Hun bærer seg jo bare du er noen meter unna, hehe, så det kan du utnytte for hva det er verdt! Til sammenligning har jeg også trent vanvittig mye kontakt med Aiko, men hun kunne godt finne på å ligge aleine ute som 3 mnd gammel og tygge på pinner, uten å ense at jeg sto bak et tre og blomstra i 15 min før jeg måtte hente henne. :blink:

Ja hun er litt mammadalt til tider :icon_redface:

Må le litt av Aiko da :P Hun er noe for seg selv :lol::wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det fine bildet, håpet at noen fikk tatt hodebilde av de to sammen :D

Søteste! Må jo le av henne også, lille Imouto kan hun legge seg ned for og være kompis med, men enorme Argyr er det no mercy overfor! :) Måtte bare være kjapp og fange øyeblikket, skulle gjerne stått lengre unna for å illustrere størrelsesforskjellen bedre.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...