ceccy Skrevet 24. September 2011 Rapporter Share Skrevet 24. September 2011 Lille nye bebisen vår! Risk til dagen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 24. September 2011 Rapporter Share Skrevet 24. September 2011 ooooh, så fin farge daaa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 24. September 2011 Rapporter Share Skrevet 24. September 2011 Så søt Hvor gammel? Må si jeg ler litt av det kennelnavnet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 24. September 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. September 2011 Så søt Hvor gammel? Må si jeg ler litt av det kennelnavnet Han er 11 uker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 24. September 2011 Rapporter Share Skrevet 24. September 2011 Åh, jeg visste ikke at du skulle ha ny hund! Gratulerer så mye! Nydelig er han Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 24. September 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. September 2011 Åh, jeg visste ikke at du skulle ha ny hund! Gratulerer så mye! Nydelig er han Det ble bestemt sånn for litt siden ... hehe. Har ikke sagt det til så mange siden det ikke var sikkert at vi tok ham, men da vi traff ham, var vi solgt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linepip Skrevet 24. September 2011 Rapporter Share Skrevet 24. September 2011 Han er nuuuuudelig - gratulerer igjen! Var ikke i tvil om at han ble med dere hjem, gleder meg å hilse på han! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 24. September 2011 Rapporter Share Skrevet 24. September 2011 Åh! Har vurdert hund hos Judith selv Kjempe fin! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 24. September 2011 Rapporter Share Skrevet 24. September 2011 Grattis, han var jo bedårende. Så gøy at Era får seg lillebror. Men trodde den skulle ha prikker jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 24. September 2011 Rapporter Share Skrevet 24. September 2011 Gratulerer, kjempesøt! Trodde og det ble en liten prikketass jeg, etter Era kanskje. Men er jo plass til minst tre hunder vel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 24. September 2011 Rapporter Share Skrevet 24. September 2011 Grattis, sjarmklump jo! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[email protected] Skrevet 24. September 2011 Rapporter Share Skrevet 24. September 2011 Gratulerer! kjempenydelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 24. September 2011 Rapporter Share Skrevet 24. September 2011 Grattis! Han var jättesöt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 24. September 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. September 2011 Kommer en prikkebebis etter Era også 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 24. September 2011 Rapporter Share Skrevet 24. September 2011 Jeg og trodde den neste hunden din kom til å bli en prikkebebis. Men dette blir jo kjempe morro Super søt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 24. September 2011 Rapporter Share Skrevet 24. September 2011 Gratulerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 25. September 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. September 2011 Noen bilder av lille bebien som ble tatt i dag av Linepip Han er en herlig liten herremann som fant roen her hjemme rimelig fort. Han tar livet knusende med ro og har allerede ganske god kontakt, lært seg navnet sitt og så smått begynt å skjønne "sitt". I'm in love! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 25. September 2011 Rapporter Share Skrevet 25. September 2011 Liker navne Risk, har hatt en før som het det og vurderer å ta ibruk ved senere anledning engang Han er bare supersøt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 27. September 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. September 2011 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 12. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2011 Han er til å spise opp! Han ser ut som en blanding av sjokolade og karamell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 29. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2011 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 29. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2011 NYDELIGE boppen :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anita F Skrevet 29. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2011 Åhhhhh, så flotte bilder!! Jeg kan bare gjette meg til hvor langt dere to kan nå sammen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 29. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2011 Sååååå nydelig! Var det Bolt han lekte med på de andre bildene ? Jeg eeelsker den brunfargen, virkelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linepip Skrevet 29. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2011 Og sjekk de fine ørene, da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts