Monab88 Skrevet 9. September 2011 Rapporter Share Skrevet 9. September 2011 Jeg trenger hjelp til å velge hvilket bilde jeg skal sende inn av Fredrik til spalten "nye championer" i medlembladet vårt, jeg greier ikke å bestemme meg! Føler jeg har stirret meg litt blind på bildene, og trenger synspunkter fra noen som ser på de med ferske øyne... Ingen av de er av topp kvalitet, men det er de beste jeg har Jeg liker lyset og bakgrunnen best på bilde 3, men han står mye bedre på de to første. Nummer 3 er også det som er mest uklart. 1: 2: 3: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ia Skrevet 9. September 2011 Rapporter Share Skrevet 9. September 2011 Uten at jeg har noen peiling på hva som er "riktig" i forhold til rasen, likte jeg definitivt bilde nummer to best. Det var noe med uttrykket hans der, det utmerket seg. Det lyste litt av han, liksom, bare for å være klissete Vakker er han nå uansett, da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 9. September 2011 Rapporter Share Skrevet 9. September 2011 Vel jeg likte 3'ern best for der så du fredrik og fargene best. Han ble veldig mørk i solskinnet på de to første. 2'ern er best av 1 og 2. Iallefall ser de to øverste bildene er han mest svart med skinn i og du får ikke frem farger i ansikt og ben noe godt. Bilde 3 så ser du hele hunden jevnt. pga lyset. så 2 eller 3. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 9. September 2011 Rapporter Share Skrevet 9. September 2011 Bilde to eller tre! Kanskje to, siden tre er mer "skurrete". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 9. September 2011 Rapporter Share Skrevet 9. September 2011 Jeg synes nr. 1 og 2 har altfor harde kontraster og mye skygger, også er jeg ikke noe fan av åpen munn heller. Så jeg liker nr. 3 best. Bilder av tricolour i direkte sollys blir sjelden bra, snakker av erfaring... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 9. September 2011 Rapporter Share Skrevet 9. September 2011 Nr 3! Bilde nr 1 og 2 er det alt for mye skygg, og den gir et feil utrykk at fargene hans. (på bilde nr 2 ser det ut som fargen hans er avbleiket) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ia Skrevet 9. September 2011 Rapporter Share Skrevet 9. September 2011 Hvis du velger bilde nummer 3, kan jeg få foreslå at du klipper litt på høyre side av bildet? Jeg synes det ble litt for mye rom bak rumpa, det får det til å se ut som om han ser inn i vegg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 9. September 2011 Rapporter Share Skrevet 9. September 2011 2 var finest. Men nr 3 vistes jo fargene best på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 9. September 2011 Rapporter Share Skrevet 9. September 2011 Jeg ville brukt nr 3, selv om han sto finest på nr 2, for nr 3 var absolutt det fineste med tanke på hvordan pels, farger og lys ser ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 9. September 2011 Rapporter Share Skrevet 9. September 2011 2 eller 3. Du kan jo skarpe det opp i photoshop? edit: raskt redigert, kan sikkert gjøres bedre om du har orginalbildet, vanskelig med små bilder. før etter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 9. September 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. September 2011 Kan noen hjelpe meg å fikse bilde 2 i photoshop hvis jeg sender originalen? Jeg har kun photoscape, og det er det ikke så innmari mye hjelp i. Vet at nr 3 er best med tanke på lys og farger, men jeg vil helst ikke bruke det siden han ikke ser så bra ut i bakparten.på det bildet. Takk for alle svar! Edit; Oh, det ble mye bedre Lola! Orker du å prøve nr 2 også, om jeg sender originalen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 9. September 2011 Rapporter Share Skrevet 9. September 2011 Ja kan jeg godt, [email protected] Men jeg kan ikke love noe, jeg prøvde så vidt med det i lite format, er vanskelig å få det bra med solskinnet altså, det blir for mye kontraster, bildet er allerede litt "ødelagt", lettere å få det bra når det er andre veien, slik som på nr.3. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*Marianne* Skrevet 9. September 2011 Rapporter Share Skrevet 9. September 2011 Nr 3 ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 9. September 2011 Rapporter Share Skrevet 9. September 2011 Og jeg som syntes at bilde 1 var finest Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 9. September 2011 Rapporter Share Skrevet 9. September 2011 Jeg synes fronten hans er bedre på nummer to, av de to øverste. Kan ikke noen prøve å gjøre litt PS-magi rundt hodet hans? For om du sender inn de bildene som de er nå, tror jeg de blir bare grøt på trykk. Jeg tviler på at redaksjonskomiteen behandler bildene på noen som helst måte, og masseprodusert i sort-hvitt tror jeg hodet vil forsvinne - og han har et godt hode som fortjener å synes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 9. September 2011 Rapporter Share Skrevet 9. September 2011 Helt klart nr.3 ja og slik Lola redigerte det.. Eneste er at bakgrunnen er veldig forstyrrende.. Refleksjonene i vannet bak ødelegger en del for det hvite i pelsen på hals/bryst.. Ellers liker jeg det best! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 9. September 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. September 2011 Takk for innspill! Legger ut originalene her også jeg, i tilfellet flere kunne tenke seg å prøve seg på litt redigering (De er lastet opp i photobucket, vet ikke om det gjør noe med kvaliteten/størrelsen) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 9. September 2011 Rapporter Share Skrevet 9. September 2011 Jeg likte bilde to best. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 9. September 2011 Rapporter Share Skrevet 9. September 2011 Jeg liker best bilde nr 3. Nå har jeg ikke gjort store greiene, men jeg synes hunden kommer mer frem med større kontraster jeg da. Før Etter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 10. September 2011 Rapporter Share Skrevet 10. September 2011 Bilde 2 for min del. 3 er finest av hunden, men linja i bakgrunnen skjemmer synes jeg. Så bilde 2 om jeg skal velge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Natrisha Skrevet 10. September 2011 Rapporter Share Skrevet 10. September 2011 Bilde 2 syns jeg var finest, men hvis du får fixet litt på nr 3 så ville jeg valgt det. Vet ikke hvordan standarden på denne rasen er, men jeg er liksom vant til at min rase skal stå med åpen munn. Nydelig hund er det uansett. Gratulerer forresten ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts