Gå til innhold
Hundesonen.no

Stockholms Hundmässa 10.-11. desember


SandyEyeCandy
 Share

Recommended Posts

Hei!

Jeg vil veldig gjerne dra hit med lille kamikazemonsteret, og har sjekka tog og hotell. Men hvis noen skal kjøre og har lyst til å dele på utgiftene til bensin, så er jeg veldig gjerne med på det (jeg kan dessverre ikke avlasta med kjøring). Har også funnet et billig hotell rett ved messa, hvor hunder er tillatt på rommet.

Noen som vil ha selskap av to hyggelige frøkner dit? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg vil veldig gjerne dra hit med lille kamikazemonsteret, og har sjekka tog og hotell. Men hvis noen skal kjøre og har lyst til å dele på utgiftene til bensin, så er jeg veldig gjerne med på det (jeg kan dessverre ikke avlasta med kjøring). Har også funnet et billig hotell rett ved messa, hvor hunder er tillatt på rommet.

Noen som vil ha selskap av to hyggelige frøkner dit? :)

Lyst på litt konkurranse? Jeg har bil og plass til mange hunder :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa! Det blir ikke konkurranse fra deg, fordi ingen av dine kan ta nordisk juniorvinner-tittelen. :P Og jeg unner Pippi det svenske certet, vi har jo ett fra før. :ahappy:

Dette må vi snakke mer om!

Ok, da tar kamikaze juniorvinnertittelen, og Pippi certet :lol:

Ja, jeg er helt med på en tur til Sverige jeg altså! Kan prates litt mer når det nærmer seg :)

Men (jeg tar jo helt av med en gang) - hvordan gjør jeg det for å få meldt på Pippi? Må jeg sende noen papirer til SKK?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da tar kamikaze juniorvinnertittelen, og Pippi certet :lol:

Ja, jeg er helt med på en tur til Sverige jeg altså! Kan prates litt mer når det nærmer seg :)

Men (jeg tar jo helt av med en gang) - hvordan gjør jeg det for å få meldt på Pippi? Må jeg sende noen papirer til SKK?

Ja, det er kjempelett!

Du scanner inn stamtavla hennes, og sender den til denne adressen: inger.wigzell@skk.se

Mine blei lagt inn etter to timer. Ikke verst saksbehandling, altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er kjempelett!

Du scanner inn stamtavla hennes, og sender den til denne adressen: inger.wigzell@skk.se

Mine blei lagt inn etter to timer. Ikke verst saksbehandling, altså!

Takk for svar :D Da må jeg bare få purret litt på eierskiftet, stas at hun står i mitt navn da. Stakkars Tonje, er vel i valpetåke hun for tiden :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, jeg har alt sladra om at vi skal dra. :banana:

Hehe, hun syns sikkert kjempesynd på lille søte Pippi som blir dratt med både hit og dit etter at jeg overtok henne :P

Æsj at Amiga ikke er junior lengre :P ellers kunne jeg jo sneket hun i bagasjen til Sandy :whistle:

Hun kan da være med for det om - jeg har plass til en til jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må se om økonomien bedrer seg, har hatt veldig lyst i hele år til å dra. Amiga trenger et svensk cert og Sandra vil jo stille henne = veldig bra for meg :whistle:

Da håper vi på det :)

Og ikke vær redd for å sitte på med meg selv om du ikke kjenner meg altså, jeg tror jeg er ganske så snill og grei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, hun syns sikkert kjempesynd på lille søte Pippi som blir dratt med både hit og dit etter at jeg overtok henne :P

Haha, ja du! Eller er hun kanskje bare kjemepglad for at Pippi har kommet til en aktiv eier som kan gi henne den oppmerksomheten hun fortjener...? :)

Må se om økonomien bedrer seg, har hatt veldig lyst i hele år til å dra. Amiga trenger et svensk cert og Sandra vil jo stille henne = veldig bra for meg :whistle:

Tenk på det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper hun tenker på den måten da :)

Det veit jeg at hun gjør. :)

Har akkurat bestilt hotellrom til oss. Det er gratis transport til messeområdet og greier. Det hotellet jeg hadde tenkt til å bestille på, som ligger 250 meter unna messa, var selvsagt fullt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det veit jeg at hun gjør. :)

Har akkurat bestilt hotellrom til oss. Det er gratis transport til messeområdet og greier. Det hotellet jeg hadde tenkt til å bestille på, som ligger 250 meter unna messa, var selvsagt fullt...

Ting er jo fult til neste års WDS alt :whistle: jeg bestilte for noen mnd siden fly og hotell :P

Hvor mye koster rom på det hotellet dere skal til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har veldig lyst! Offe er da fortsatt junior :D :D Men hvilke hotell skal du bo på Sandra?

Hvor mye koster rom på det hotellet dere skal til?

Vi skal bo på New World Hotel. Veit ikke hva prisene per rom ligger på nå.

Vi skal! Memphis og Sting skal stilles, og Ikke går i junior :) Håper Sting tar cacibet, for da blir han Int uch

Så gøy, vi får krysse fingra for hverandre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Så gøy, vi får krysse fingra for hverandre!

Ja, det får vi gjøre! :D

Hvor lenge etter at jeg har sendt stamtavlen til den mailadressen kan jeg fullføre påmeldingen? Eller kan jeg melde på først, og SÅ sende kopien? Memphis ble stilt i Sverige i 2008, så da trenger jeg ikke å sende inn kopi av stamtavlen hans igjen (husker ikke engang om jeg gjorde det den gangen, men må vel ha gjort det...)?

Jeg kjenner at jeg gleder meg veldig :) Memphis eller Sting har god sjanse til å ta vinnertittelen, Sting trenger cacibet for å bli Int uch og svensk utstillingschampion, og Ikke er også aktuell for juniorvinnertittelen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hvor lenge etter at jeg har sendt stamtavlen til den mailadressen kan jeg fullføre påmeldingen? Eller kan jeg melde på først, og SÅ sende kopien? Memphis ble stilt i Sverige i 2008, så da trenger jeg ikke å sende inn kopi av stamtavlen hans igjen (husker ikke engang om jeg gjorde det den gangen, men må vel ha gjort det...)?

La akkurat merke til at du får australsk dommer på Ikke, det er jo kjempekult!

Du mottar en e-post fra den som legger inn informasjonen om hunden, og kan ikke melde på før hunden er registrert. Hvis du søker opp Memphis i SKK hunddata, finner du jo fort ut om han ligger der eller ikke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både Memphis og Ikke lå der :) Jeg vet ikke hvor glad jeg er for australsk dommer, jeg :lol: Det er jo litt moro at dommeren er fra rasens hjemland (og er basenjioppdretter), men australske kelpier er ofte i andre enden av skalaen enn hva Ikke er, mtp masse. Men meg og Maria (som jeg drar med meg, sammen med Opsis) har selvfølgelig sneket en del på oppdretteren allerede, og kanskje dette ikke blir så ille allikevel :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...