ToneS Skrevet 12. April 2012 Rapporter Skrevet 12. April 2012 Haha, fin teknikk det vel! Søt hun er! 1 Siter
Stine Skrevet 15. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 15. April 2012 I helga har Tuva og jeg vært på agility kurs, og det var gøy! Dette ga mersmak, så nå får vi vel begynne å trene 1-2 ganger i uka Her kommer et par bilder, litt dårlige og fotografen ble fort lei av pissregnet så han dro hjem ganske fort 1 Siter
Stine Skrevet 27. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 27. April 2012 Bodil var 5 mnd på Onsdag, og jeg blir bare mer og mer forelska i hu 2 Siter
Stine Skrevet 15. Juni 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Juni 2012 Litt nye bilder Tuva 2.5 år. Bodil 6.5 mnd. Og Trym da, som er verdens mest fotogene hund (ironi) 2 Siter
Ginostaff Skrevet 15. Juni 2012 Rapporter Skrevet 15. Juni 2012 tuva har en herlig kropp å nydelig farge 1 Siter
jma Skrevet 15. Juni 2012 Rapporter Skrevet 15. Juni 2012 det øverste bildet var kjempeflott! Lykke til med parring osv, når den tid kommer. Siter
Synnikken Skrevet 15. Juni 2012 Rapporter Skrevet 15. Juni 2012 Finingene dine! Hvordan går det med bittet til Bodil? mente å ha lest litt her og der at det levde i sin egen boble? Siter
Stine Skrevet 15. Juni 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Juni 2012 det øverste bildet var kjempeflott! Lykke til med parring osv, når den tid kommer. Takk for det Finingene dine! Hvordan går det med bittet til Bodil? mente å ha lest litt her og der at det levde i sin egen boble? Underbittet har blitt bittelitt mindre, men det er der enda Uheldigvis eller heldigvis? er hun den eneste i kullet med bittfeil Siter
Gjest Skrevet 15. Juni 2012 Rapporter Skrevet 15. Juni 2012 Å, for en smashing kombinasjon. Ikke kikke inne i denne tråden, ellers sitter jeg vel med staffevalp om ett år. Siter
Stine Skrevet 15. Juni 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Juni 2012 Å, for en smashing kombinasjon. Ikke kikke inne i denne tråden, ellers sitter jeg vel med staffevalp om ett år. Du kan få lov til å kikke så mye du vil Siter
Toril Skrevet 15. Juni 2012 Rapporter Skrevet 15. Juni 2012 Dine er vakre alle tre! Og kjæresten var bare :heart: Siter
Stine Skrevet 15. Juni 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Juni 2012 Dine er vakre alle tre! Og kjæresten var bare :heart: Takk for det Og Basil har ikke så stort hode som det ser ut som på bildene Han er en liten herremann på 37.5 cm og ca 16 kg, det passer veldig bra med Tuva sine 38.5 cm og 15.4 kg Siter
Stine Skrevet 21. Juni 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Juni 2012 Igår klarte Tuva og jeg bronsemerket i agility Det måtte to forsøk til da, siden hun første gangen løp rett forbi siste hinderet og hoppa over det på tilbake veien Jeg er strålende fornøyd, med tanke på at det kun er 2 mnd siden vi prøvde agility for aller første gang 3 Siter
Stine Skrevet 25. Juni 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Juni 2012 Vi var i Oppdal i helga, og det gikk veldig bra Tuva exelent AK, 1 AKK, CK, 1 BTK, CERT og BIM Nå trenger hun kun et lite CERT i Norge eller et i Sverige for å bli NORD UCH Litt happy Trym'ern var også kjempeflink og fikk exelent AK, 1 AKK, CK og 3 BHK Også så vi Moskus på veien til og fra! 2 Siter
Guest Limo Skrevet 25. Juni 2012 Rapporter Skrevet 25. Juni 2012 Gratulerer så masse med flotte resultater Siter
Mirai Skrevet 7. Juli 2012 Rapporter Skrevet 7. Juli 2012 Gratulerer med bronsemerket og gode utstillingsresultater! Blir spennende med valper, jeg liker foreldrene uten at jeg har NOE peil på staff, hehe! Siter
Stine Skrevet 10. Juli 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Juli 2012 Tusen takk for fine ord dere Vi kommer til å bytte hanne til Tuva da Basil desverre skuffa meg på MH'en. Også har vi vært på den svenske rasespesialen, det var påmeldt 268 hunder sånn ca så det var mange av beinet. Vi trakk Bodil da det kom til å kræsje med Tuva, og vi veit jo uansett hvordan det hadde gått med hu Tuva fikk slett rød, men når det bare var noen og 20 som fikk det av 54 så er jeg fornøyd! Dommer: Patrick Harkin, UK Kritikk: Brindle bitch, strong but not overdone, strong head, good bite, dark eyes, neat ears, good spring of rib, strong backend, handled well. Så entrer Christian og Trym ringen, Trym ble igjen blandt de 10 siste av noen og 40! Dommer: Helen Reany, UK Kritikk: Beautiful mahogny brindle dog, exelent head and ears placement, good depth of stop, length & width of muzzle, very clean scissor bite, exelent front, shoulder placement & length of back leading to pump handled tail. This dog moves with purpose & drive and has all the atribute of the breed. The thing that spoiled this dog for me today was the light eye, but hopefully will not hold him back. 1 Siter
Stine Skrevet 10. Juli 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Juli 2012 Jeg glemte jo å fortelle om Trondheim. NKK Trondheim på Lørdag, Trym Exelent AK, 4 AKK, CK. Tuva Exelent AK, 3 AKK, ck. NTK Åsen Søndag, Trym Exelent AK, 1 AKK, CK. Tuva Exelent AK, 3 AKK, CK, 4 BTK. Siter
Stine Skrevet 29. Juli 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Juli 2012 Vi har vært en liten svipptur over grensa i helgen, på Lørdag stile vi i Vålberg hvor Trym ble nr 2 i åpen og Tuva ble 4 beste tispe, så på Søndag dro vi til den internasjonale utstillingen på Ransäter og der ble Trym 2 beste hannhund med CERT og Res CACIB, Tuva ble BIR med sitt 6 CERT og 3 CACIB, dermed kan hun titulerer seg med tittelen NORDISK CHAMPION!!! :w00t: BIR og BIM Helt ok å dra hjem med alle disse slufsene 4 Siter
L8 L Skrevet 30. Juli 2012 Rapporter Skrevet 30. Juli 2012 Stort grattis, kjempegøy når alt klaffer Siter
Stine Skrevet 30. Juli 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Juli 2012 Tusen takk Ja, det er så gøy når absolutt alt klaffer, virka som om vi bare gikk inn i ringen og pelte med oss det vi trengte Nei, det her er noe av det morsomste vi har vært med på! Slår kanskje Danmark ifjor når vi gjorde det samme, dvs Tuva BIR og Trym nr 2 med CERT og res CACIB Siter
Recommended Posts