Poter Skrevet 2. September 2011 Rapporter Skrevet 2. September 2011 Tidligere i uken var jeg og hilste på kennel Zentinor sine 4 ukers gamle schæfervalper. Knirkete, sosiale og søte valper, skikkelige lykkepiller Det er 7 valper, 1 tispe og resten hanner Nosetarget eller to på to av? Fiiin! Skikkelig uskyldig, enn så lenge Skikkelig farlig IPO-hund dette En liten snackpause i melkebaren Tror det pønskes på pøbelstreker her Siter
[email protected] Skrevet 2. September 2011 Rapporter Skrevet 2. September 2011 Herregud, så nydelige! Sjarmtroll Siter
pippin Skrevet 2. September 2011 Rapporter Skrevet 2. September 2011 Smelt! Kjempenydelige! Det der blir pene hunder det! Siter
KayKs Skrevet 2. September 2011 Rapporter Skrevet 2. September 2011 Aww, så nydelige de er :wub: Siter
Margrete Skrevet 3. September 2011 Rapporter Skrevet 3. September 2011 Nydelige vel!! Skal du ha? Siter
Natrisha Skrevet 3. September 2011 Rapporter Skrevet 3. September 2011 Å gud så vakre! Livsfarlig å dra på valpebesøk hvis man ikke skal ha... Siter
rottmaneier Skrevet 3. September 2011 Rapporter Skrevet 3. September 2011 Schäfer-valper er definitivt de søteste valpene som finnes! Særlig når det ene øret begynner å reise seg litt, og det andre henger ned :wub: Siter
mixew Skrevet 3. September 2011 Rapporter Skrevet 3. September 2011 Kjenner jeg ble "valpesyk" nå Siter
Djervekvinnen Skrevet 3. September 2011 Rapporter Skrevet 3. September 2011 Så søte! Sorte shæfere er bare så flotte! Siter
Poter Skrevet 3. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 3. September 2011 Nydelige vel! Skal du ha? Hehe, nei, holder med ham jeg har Siter
Nirm Skrevet 4. September 2011 Rapporter Skrevet 4. September 2011 Nirm? Ikke noe for meg det kullet. Grunnen tar jeg ikke her, det får evt gå på PM. Siter
Recommended Posts