Guest Jonna Skrevet 2. September 2011 Rapporter Share Skrevet 2. September 2011 Hvem skal dit? Ordinær frist går ut på mandag. Selv melder jeg på både Talli og Blaze. Uvist om begge stiller da en er på vei ned i pels og den andre opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 2. September 2011 Rapporter Share Skrevet 2. September 2011 Melder på Ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 2. September 2011 Rapporter Share Skrevet 2. September 2011 Jeg skal melde på- Vet ikke helt hvem enda, men har mange kandidater. Zia eller Tara.Ant. Zia, da Tara ikke trenger fler cert. Kanskje Mille i tillegg? Hun er jo Ch, og da kan jeg kanskje stille oppdretter? Skal stille Haki .Brodern Kairo kommer nok også. Tror nok at Fogos eiere melder på han? Kanskje jeg får overtalt Rak til å komme med Kasko? Kommer både Zia, Mille, Kasko og Haki kan jeg stille hel-sort oppdrettergruppe. Det hadde jo vært moro :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 2. September 2011 Rapporter Share Skrevet 2. September 2011 NKK Hamar er en uke for tidlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whoopsis Skrevet 2. September 2011 Rapporter Share Skrevet 2. September 2011 Vurderer det, men tror jeg dropper det. Tror ikke Opsis har fått så mye pels enda, og da er det kanskje ikke så mye håp.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 2. September 2011 Rapporter Share Skrevet 2. September 2011 Tibra skal, Avalon er på utstilling i Tyskland den helgen han Får se om Sirius skal få seg en tur i ringen også, det er lenge siden sist. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 2. September 2011 Rapporter Share Skrevet 2. September 2011 Blir nok ikke hamar på oss i år. Har aldri gått noe bra der uansett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 2. September 2011 Rapporter Share Skrevet 2. September 2011 Vurderer det, men tror jeg dropper det. Tror ikke Opsis har fått så mye pels enda, og da er det kanskje ikke så mye håp.. Jeg tror dette er dommeren "for oss", som sagt så ville jo ikke dommeren at Issi skulle bli tyngre, og da liker han nok lette kelpier får vi håpe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 2. September 2011 Rapporter Share Skrevet 2. September 2011 Vi kommer med begge udyra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civga Skrevet 2. September 2011 Rapporter Share Skrevet 2. September 2011 Vurderer å melde på Kodak, det er enda få dager igjen til den ordinære påmeldingsfristen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 3. September 2011 Rapporter Share Skrevet 3. September 2011 Kommer nærmere Hamar i bosted år for år - så i år blir det for dumt å droppe det. Vet dog ikke så mye om dommeren (Noen som har noe å si om Rosalie Brady, GB?) men prøver man ikke så kan man heller ikke vinne ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 3. September 2011 Rapporter Share Skrevet 3. September 2011 Melder på i lydighet også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 3. September 2011 Rapporter Share Skrevet 3. September 2011 Noen herfra som skal? Har virkelig lyst til å melde på.. Men så var det dette med transport.. Noen som har lyst til å ha oss med på lasset? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 23. September 2011 Rapporter Share Skrevet 23. September 2011 Jeg har meldt på Kairo, Haki, Tara og Zia Î tillegg har Anette meldt på Kasko (YAAAY!), så skal stille han også. I tillegg vet jeg at Krona og Fogo kommer. Det er 7 Kingwanaer det! Spørs om det ikke blir oppdrettergruppe Haki, Kasko, Krona og Tara kanskje? Vi får se hvordan de gjør det PS: Mulig jeg trenger handler-hjelp i btk/bhk om vi får mange ck'er (og det håper vi jo på) Så om du befinner deg rundt basenjiringen i lemplig tid er det mulig du blir hanket inn Det er mange nok basenjier påmeldt iallefall. 23 stk ! Det er vel nesten rekord for NKK Hamar (så lenge det ikke er vinnerutst. der ieallefall) Glær mæ! Link til PM 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 23. September 2011 Rapporter Share Skrevet 23. September 2011 Jeg har ikke meldt på noen, men kommer nedover for å titte og være med på oppdrettermøtet. Jeg skal stille søsteren til Bella Vita, Lucie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 23. September 2011 Rapporter Share Skrevet 23. September 2011 13 AK er påmeldt! Det er mange for å ikke være vinnerutstilling eller Bjerke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[email protected] Skrevet 23. September 2011 Rapporter Share Skrevet 23. September 2011 Vi er meldt på! 30(!) eurasiere påmeldt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottmaneier Skrevet 23. September 2011 Rapporter Share Skrevet 23. September 2011 Jeg har ikke meldt på noen, men kommer nedover for å titte og være med på oppdrettermøtet. Jeg skal stille søsteren til Bella Vita, Lucie Da fikk du jaggu meg en hund og stille allikevel da! Vi skal stille både Bali og Ophelia. Håper bare sistnevnte legger på seg både muskler og fett innen den tid pga. lang sykdom.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 23. September 2011 Rapporter Share Skrevet 23. September 2011 Men har dere snatcha pm'en fra NKK eller har dere fått startnr? For dere har vel ikke fått starnr enda? I need not worry? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottmaneier Skrevet 23. September 2011 Rapporter Share Skrevet 23. September 2011 ingen startnummer enda nei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 23. September 2011 Rapporter Share Skrevet 23. September 2011 Ouch, 41 gårdshunder påmeldt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 23. September 2011 Rapporter Share Skrevet 23. September 2011 Flotters! Da kan jeg si: 16 engelsk bulldog! Helt normalt antall, i forholdt til hva jeg er vant til på sånne utstillinger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 23. September 2011 Rapporter Share Skrevet 23. September 2011 18 tervueren 9 groenendael 1 malle 15 finske lapphunder 16 Franske bulldoger Fremmøte tid 9, 10 og 11 - jadda - det skal gå det. Det er fire hunder før terven skal i ringen, vi stiller en unghund hann og ei åpen klasse tispe - det er 24 elghunder før de begynner på lapphundene og vi har med oss ei tispe som går i åpen unghund så litt utti der på det. I franske frøkna sin ring er det 44 hunder før de begynner på franske hanner - så jodda, det skal gå greit å få til å være i ringen med alle sammen uten de store kollisjonene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 23. September 2011 Rapporter Share Skrevet 23. September 2011 13 AK! Ha det certet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 23. September 2011 Rapporter Share Skrevet 23. September 2011 Bare 51 staffer, dårlig oppmøte... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts