bikkjene Skrevet 2. September 2011 Rapporter Skrevet 2. September 2011 Valpen min på 11 uker kaster opp. Hun gjorde det to ganger i natt men spiste det opp etterpå. Venta litt og om dagen for en time siden ga jeg henne nytt tørr for og etter under en time kasta hun det opp igjen stakkars. Det ser ut som om det ikke er skikkelig fordøyd siden oppkastet er sånne runde korn etter foret. Er det noe jeg kan gi henne? Tenke å kontakte dyrelegen kanskje? Siter
Justisia Skrevet 2. September 2011 Rapporter Skrevet 2. September 2011 Du kan jo forsøke å gi maten oppbløtt. Siter
bikkjene Skrevet 2. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 2. September 2011 Ja det kan jeg prøve. Hun har også lysere bæsj enn vanlig og den er bløtere. Det har den vært i en halv uke. Men bare i natt hun kasta opp sånn. Hun brekker seg og spyr stakkars. Siter
Mud Skrevet 2. September 2011 Rapporter Skrevet 2. September 2011 Ja det kan jeg prøve. Hun har også lysere bæsj enn vanlig og den er bløtere. Det har den vært i en halv uke. Men bare i natt hun kasta opp sånn. Hun brekker seg og spyr stakkars. Ris, fiskepudding og kultura. Ris og fiskepuddig gir du som mat, kultura gir du den litt ved siden av. Ikke gi hundemat før tidligst i morgen. Det har alltid fungert på mine. Siter
bikkjene Skrevet 2. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 2. September 2011 Kokt ris da? Takk for tipset Siter
Mud Skrevet 2. September 2011 Rapporter Skrevet 2. September 2011 Kokt ris da? Takk for tipset Ja, kokt Siter
Justisia Skrevet 2. September 2011 Rapporter Skrevet 2. September 2011 Har hunden spist samme mat hele tiden? Siter
Kaja Skrevet 2. September 2011 Rapporter Skrevet 2. September 2011 Du kan også gi zoolac, eventuelt storfekjøttdeig/vogh i små posjoner. Og ikke gi mye mat av gangen nå, litt ris og fiskepudding. Siter
KatrineogGutane Skrevet 3. September 2011 Rapporter Skrevet 3. September 2011 Går d bedre med valpen din? Siter
Recommended Posts