Mari Skrevet 29. August 2011 Rapporter Skrevet 29. August 2011 Gråtass ga meg et tupp i rumpa hun! Hadde ikke planlagt langtur i dag, men bur-tråden satte meg på andre baner. Blir været like knall i morgen og knær og bekken holder så hiver vi oss ut igjen! w00t! On the road again Trenger ikke langline jeg mutter, I haz recall! Snort This is my photogenic face This is my happy face This is my sad face Siter
Mari Skrevet 29. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 29. August 2011 Se, Gråtass, vi fant kantareller! This is my beautiful face This is my stoic face This is my stunning face (og recall sa jeg!) This is my other face This is my pretty face This is my awesome face This is my glamorous face This is my I love Gråtass face! Se, Gråtass, enda flere kantareller! I dag ble vi gode og mette. This is my cool face This is trønder face Jeg og Fyda takker for tuppet! Siter
Lola Pagola Skrevet 29. August 2011 Rapporter Skrevet 29. August 2011 Fine og koselige bilder Fyda er supersøt! Alt for lite bilder av damen her inne! Hvor gikk dere? Så fint og ensomt ut. Siter
SandyEyeCandy Skrevet 29. August 2011 Rapporter Skrevet 29. August 2011 Haha, hun derre Fyda har hva jeg ville kalle et "sjeldent" utseende, utvilsomt. Siter
simira Skrevet 29. August 2011 Rapporter Skrevet 29. August 2011 Haha, hun derre Fyda har hva jeg ville kalle et "sjeldent" utseende, utvilsomt. Det heter "unikt", Sandra. Siter
xxx12345 Skrevet 29. August 2011 Rapporter Skrevet 29. August 2011 Oi! Send meg en sms om slike eskapader da Hvor gikk dere? Fyda er bare herlig hun Siter
ida Skrevet 29. August 2011 Rapporter Skrevet 29. August 2011 Burtråd, strømtråd, same shit, new wrapping :rolleyes2: Nydelige bilder av herlig hund, men jeg stiller herved en nyre til disposisjon etter kantarellspisinga deres Siter
Mari Skrevet 29. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 29. August 2011 Et ansikt kun en mor kan elske. Hun er bare kul. Veldig gjennomført liksom, lukter alltid litt vondt, er alltid litt skitten og søler som en gris. Og ser ut som det der. Turen gikk inn ved Granåsen circa og bare innover til knaseknærne sa "du skulle ha snudd for lenge siden". Møtte ikke en sjel bortsett fra to knarkere, men de var hyggelige og hundevennlige. Er du ledig på dagen i morgen Line? Siter
SoppenCamilla Skrevet 29. August 2011 Rapporter Skrevet 29. August 2011 Aaaw, gode Fyda med mange ansikter Siter
Guest vivere Skrevet 29. August 2011 Rapporter Skrevet 29. August 2011 Et ansikt kun en mor kan elske. Hun er bare kul. Veldig gjennomført liksom, lukter alltid litt vondt, er alltid litt skitten og søler som en gris. Og ser ut som det der. Kule damer og flotte bilder Siter
Kaja Skrevet 29. August 2011 Rapporter Skrevet 29. August 2011 Nå fikk du sparket igang meg også, vi har ikke vært ute enda idag vi! *ut på tur* Herlige bilder, også så mange fine fjes *knis* Siter
Mari Skrevet 29. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 29. August 2011 Burtråd, strømtråd, same shit, new wrapping :rolleyes2: Nydelige bilder av herlig hund, men jeg stiller herved en nyre til disposisjon etter kantarellspisinga deres Hah! Vi får skylde på Gråtass om det blir nødvendig! Aaaw, gode Fyda med mange ansikter Kule damer og flotte bilder Sier du jeg stinker, er stygg, grisete og skitten? Hun ser så herlig ut Hun er! *savne* <3 Right back atcha, babe <3 Wildah og Kaja, Siter
Raksha Skrevet 29. August 2011 Rapporter Skrevet 29. August 2011 Fine! og Snusner er grønn av misunnelse på halsbåndet. Siter
Mari Skrevet 29. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 29. August 2011 Halsbåndet kom fra Garmen^ og kler den smukke aldeles perfekt. Siter
xxx12345 Skrevet 29. August 2011 Rapporter Skrevet 29. August 2011 Et ansikt kun en mor kan elske. Hun er bare kul. Veldig gjennomført liksom, lukter alltid litt vondt, er alltid litt skitten og søler som en gris. Og ser ut som det der. Turen gikk inn ved Granåsen circa og bare innover til knaseknærne sa "du skulle ha snudd for lenge siden". Møtte ikke en sjel bortsett fra to knarkere, men de var hyggelige og hundevennlige. Er du ledig på dagen i morgen Line? Ikke før etter ett, men da kan jeg frese hjem etter hunder så er vi med! Siter
Guest vivere Skrevet 29. August 2011 Rapporter Skrevet 29. August 2011 Sier du jeg stinker, er stygg, grisete og skitten? Langt ifra. Flott og kul. Ja bikkja også Siter
Mari Skrevet 29. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 29. August 2011 Ikke før etter ett, men da kan jeg frese hjem etter hunder så er vi med! Tjohoi! Høres perfekt ut det. Meld på meg du, så skal vi finne veien ut i intet litt på måfå. Langt ifra. Flott og kul. Ja bikkja også Søte du. Siter
Mud Skrevet 29. August 2011 Rapporter Skrevet 29. August 2011 Du tar så fine bilder! Fikk skikkelig lyst på tur i skogen, elsket fargene og stemningen..Og Fyda selvfølgelig Men, var all soppen kantareller?? Trodde det var sånn giftig sopp jeg :mellow: Siter
xxx12345 Skrevet 29. August 2011 Rapporter Skrevet 29. August 2011 Tjohoi! Høres perfekt ut det. Meld på meg du, så skal vi finne veien ut i intet litt på måfå. Sender deg melding når jeg kommer meg fra jobb Du tar så fine bilder! Fikk skikkelig lyst på tur i skogen, elsket fargene og stemningen..Og Fyda selvfølgelig Men, var all soppen kantareller?? Trodde det var sånn giftig sopp jeg :mellow: Eller så har Mari sånn Hipstamatic-app på ifoonen sin. Siter
Mud Skrevet 29. August 2011 Rapporter Skrevet 29. August 2011 Sender deg melding når jeg kommer meg fra jobb Eller så har Mari sånn Hipstamatic-app på ifoonen sin. Hipstamawhåååt? Jeg har Iphone, jeg vil ha sånn... Hvordan får jeg? Siter
Recommended Posts