Drømme valpen Skrevet 26. August 2011 Rapporter Share Skrevet 26. August 2011 Kom med forslag Jeg har letet igjennom mange tråder og finner ikke så mye jeg søker. Mulig jeg er kjempe dårlig på sånt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 26. August 2011 Rapporter Share Skrevet 26. August 2011 Jeg har ikke trent så mye med miniatyrraser, så min erfaring er litt laber. Men jeg har trent litt med en tibetansk spaniel, og hun var supermorsom å trene med, og tok ting kjempelett. Og var/er også veldig lett å motivere ved lek eller godbit som belønning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 26. August 2011 Rapporter Share Skrevet 26. August 2011 Det er flere små raser som kan være lette å trene, men det kommer jo litt an på hva du skal trene hunden din til også. Agility, lydighet? Skal hunden i hovedsak være turkamerat? Kanskje du kan utdype litt mer? Har du ellers noen andre ønsker? Med tanke på aktivitetsnivå f.eks.? Hvor går grensen når det gjelder størrelse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 26. August 2011 Rapporter Share Skrevet 26. August 2011 Lancashire heeler Nesten kelpie i litenformat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 26. August 2011 Rapporter Share Skrevet 26. August 2011 Lancashire heeler Nesten kelpie i litenformat Men ikke akkurat miniatyr? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 26. August 2011 Rapporter Share Skrevet 26. August 2011 Papillon? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drømme valpen Skrevet 26. August 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. August 2011 Det er familie hund vi er ute etter og tur/trenings kamerat. Og vi bor liksom på en liten gård med fler familier og en over oss. Skal vi ha hund så må vi følge noen strenge regler. Lydighet så klart og må kunne være hjemme alene de 4 timene jeg er borte innimellom. Vi er innstilt på at det kan ta mange år før vi finner den rette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 26. August 2011 Rapporter Share Skrevet 26. August 2011 (endret) Tsvetnaya Bolonka ? Er nok ikke uten grunn de kalles for Russisk sirkus-hund Endret 26. August 2011 av LilleZara Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 26. August 2011 Rapporter Share Skrevet 26. August 2011 Men ikke akkurat miniatyr? Haha, nei, jeg tenkte på det etter jeg hadde postet det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 26. August 2011 Rapporter Share Skrevet 26. August 2011 De aller fleste miniatyrer er avlet som selskapshunder, og har vel dermed ikke så veldig gode anlett for å jobbe sammen med fører. Derimot finnes det miniatyrhunder som er enklere å ha enn andre. Papillon vil jeg si er en av dem, av de jeg kjenner best. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drømme valpen Skrevet 26. August 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. August 2011 Uff, bjeffer ikke de mye da? hehe (papilon altså) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MollyC Skrevet 26. August 2011 Rapporter Share Skrevet 26. August 2011 Løwchen er en liten lettlært hund som kan brukes til det meste og er ikke en rase som i utgangspunktet bjeffer mye. Den liker å lære nye ting og er i seg selv en veldig morsom rase å ha. Søsteren til min eldste går nå lydighet kl. 2, så vi er spent på neste start. Det er ikke så mange av dem og få som bruker de aktivt, men er også herlige familiehunder som går sammen med både store og små barn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 26. August 2011 Rapporter Share Skrevet 26. August 2011 Papillon, helt klart Utrolig morsomme å trene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drømme valpen Skrevet 26. August 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. August 2011 Jeg skal ta en nærmere titt på papilonen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elm1 Skrevet 26. August 2011 Rapporter Share Skrevet 26. August 2011 Chinese crested! Synes de jeg har prøvd å trene jobber godt, tar ting fort og motiveres lett av lek, godbiter og ros Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 26. August 2011 Rapporter Share Skrevet 26. August 2011 Dvergpincher? Gruppe 2 de da, men de er jo små. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 26. August 2011 Rapporter Share Skrevet 26. August 2011 Mine første tanker var papillon eller en av de små pudlene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 29. August 2011 Rapporter Share Skrevet 29. August 2011 Japansk Spisshund er en lettlært rase Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts