Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Er det noen som har valp eller lekne hunder i Nydalen? Jeg har en liten labradortispe som virkelig behøver en lekekamerat - eller flere. Hadde vært fint å møtes og la hundene sosialisere litt!

Gi beskjed! Alle dager er egentlig ganske fine, turer går vi jo uansett når som helst, både tidlig og sent! :-) Går litt turer i marka også, så det hadde kanskje kunnet latt seg gjøre å komme sammen der.

Hilsen Monika og lille, søte valpejenta Pernille!

Skrevet

jeg har vært på valpetreff hos hundeakademiet- flott for valper å omgås andre valper.

derimot ikke helt imponert over folka, men det en annen sak.

Skrevet

jeg har vært på valpetreff hos hundeakademiet- flott for valper å omgås andre valper.

derimot ikke helt imponert over folka, men det en annen sak.

Eierene eller arrangørene?

Skrevet

Jeg har collievalp og rottweiler unghund som gjerne vil leke :) Bor på Grefsen.

Grefsen er jo ikke langt unna. Har du et forslag til et sted der hundene kan leke fritt - uten at vi bekymrer oss for at de blir påkjørt eller at noen blir irriterte? Vi pleier ofte å ta bussen eller kjøre opp mot Solemskogen. Kanskje vi kunne møtes der? Der er i alle fall mange fine områder der. :-)

• 2 weeks later...
Skrevet

Grefsen er jo ikke langt unna. Har du et forslag til et sted der hundene kan leke fritt - uten at vi bekymrer oss for at de blir påkjørt eller at noen blir irriterte? Vi pleier ofte å ta bussen eller kjøre opp mot Solemskogen. Kanskje vi kunne møtes der? Der er i alle fall mange fine områder der. :-)

Jeg bor ved Myrerjordet nå, hvis du vet hvor det er? Da har vi jo f eks Langsetløkka, eller myrerjordet :)