idaa.sp Skrevet 25. August 2011 Rapporter Share Skrevet 25. August 2011 Noen som vet om noen søte/tøffe navn til hund som har med bil å gjøre? Foreksempel: Bimer, som er forskortelsen for bimmer som er et sleng ord for Bmw Nismo, som er et tuningmerke for nissan Rover, som i Land Rover Astra, som i Opel Astra Jeg liker både bil og hund, og det hadde vært veldig gøy å kalt opp hunden sin etter noe med bil å gjøre! I mitt tilfelle trenger jeg da guttenavn :rolleyes2: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 25. August 2011 Rapporter Share Skrevet 25. August 2011 Turbo(kanskje litt vanlig?) Yeti Qashqai Verso Diesel Yaris(En hund her inne som heter) Gallardo(Som i typen som Lamborghini har) Hiace Avensis Auris Colt Lancer Pajero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 25. August 2011 Rapporter Share Skrevet 25. August 2011 Quattro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KayKs Skrevet 25. August 2011 Rapporter Share Skrevet 25. August 2011 Punto, som i Fiat Punto Evo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelle_bodeng Skrevet 25. August 2011 Rapporter Share Skrevet 25. August 2011 Pontiac Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 25. August 2011 Rapporter Share Skrevet 25. August 2011 Skulle jeg kalt bikkja mi opp etter en bil, hadde det blitt Lada. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 25. August 2011 Rapporter Share Skrevet 25. August 2011 Panser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elm1 Skrevet 25. August 2011 Rapporter Share Skrevet 25. August 2011 Uno, Romeo (Fiat) Chubasco (Maserati) Mythos, Zagato (Ferrari) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 25. August 2011 Rapporter Share Skrevet 25. August 2011 Hilux Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 25. August 2011 Rapporter Share Skrevet 25. August 2011 240! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plutte Skrevet 25. August 2011 Rapporter Share Skrevet 25. August 2011 Skulle jeg kalt bikkja mi opp etter en bil, hadde det blitt Lada. Istemmer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
litchi Skrevet 25. August 2011 Rapporter Share Skrevet 25. August 2011 Focus eller fokus da.. som i ford focus :rolleyes2: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idaa.sp Skrevet 29. August 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. August 2011 Tusen takk får mange fine forslag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattapult Skrevet 18. November 2011 Rapporter Share Skrevet 18. November 2011 Kuga Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kensington Gate Skrevet 27. November 2011 Rapporter Share Skrevet 27. November 2011 240! Jess! Min neste hund! "TOFØRTI! DEKK!" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts