Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva kan jeg smøre på?


Tonje
 Share

Recommended Posts

Blaze har fått for seg at knottene på kommoden i gangen er gode å tygge på og nå når han skal være alene hjemme sammen med den kommoden hadde det vært greit om han lot den være. Så, hva kan jeg smøre/spraye på som er ufarlig, men som holder han unna? Og helst ikke vises?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitron, eddik, chillisaus, tabasco - det er gjerne ting som hunder ikke synes er så innmari godt. Zalo skyr bikkjer som pesten, men det er jo ikke bra om dyret tygger i seg for mye da. Men de fleste pleier la være å røre mer om de får "vondt" i munnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitron, eddik, chillisaus, tabasco - det er gjerne ting som hunder ikke synes er så innmari godt. Zalo skyr bikkjer som pesten, men det er jo ikke bra om dyret tygger i seg for mye da. Men de fleste pleier la være å røre mer om de får "vondt" i munnen.

Her i huset drikker bikjene zalovann om de får det, så zalo har jeg ingen tro på, men valpebiting på møbler og ledninger ble jeg kvitt med eddik og vademecum. Vademecum kan også brukes på oprasjonsår hunden ikke skal slikke på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring med eddik er at det har veldig kort virketid, altså mindre enn 1 døgn. Jeg tror det kanskje fordamper? Men så lenge det lukter så hater hundene lukten ihvertfall.

Hvis man bruker sånn vanlig 7-8% eddik er det nok riktig.

Man MÅ bruke 35% eddik om det skal duge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...