Rocket Skrevet 22. September 2012 Rapporter Share Skrevet 22. September 2012 Elghund og jack russel? Jack Russel Terrier er korrekt Elghund er ikke. Så da har dere funnet 2 av rasene og mangler fremdeles 2, Shiba, JRT, ?? og ??. Ene er jakthund andre er selskapshund. Begge relativt lave/små raser. Edit: kanskje et ekstra bilde hjelper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 22. September 2012 Rapporter Share Skrevet 22. September 2012 Haha wild guess - tibetansk spaniel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 22. September 2012 Rapporter Share Skrevet 22. September 2012 Haha wild guess - tibetansk spaniel? Korrekt! Shiba, JRT, Tibetansk Spaniel og ??. Bare jakthunden igjen nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gidske Skrevet 22. September 2012 Rapporter Share Skrevet 22. September 2012 Den lignet litt på en finsk spets, men er kanskje bare shibaen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 22. September 2012 Rapporter Share Skrevet 22. September 2012 DAchs? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 22. September 2012 Rapporter Share Skrevet 22. September 2012 Den lignet litt på en finsk spets, men er kanskje bare shibaen? Er nok bare shibaen det ja. EDIT: DAchs? Korrekt! Dachs er siste rasen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 22. September 2012 Rapporter Share Skrevet 22. September 2012 Haha vill gjetting fra meg men to rette er ikke så verst Forøvrig en enormt søt valp det der!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 22. September 2012 Rapporter Share Skrevet 22. September 2012 Haha vill gjetting fra meg men to rette er ikke så verst Forøvrig en enormt søt valp det der!! Hehe vill gjetting funker av og til Jah, hun er mega søt, har truet med å kidnappe henne flere ganger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bea Skrevet 2. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2013 2 raser Var ikke i næreheten selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 2. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2013 2 raser Var ikke i næreheten selv Cairn terrier og bichon havanaise? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 2. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2013 2 raser Var ikke i næreheten selv Wild guess. Briard og Border Collie? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bea Skrevet 3. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2013 Cairn terrier og bichon havanaise? Nei og nei Wild guess. Briard og Border Collie? Nei og nei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 3. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2013 2 raser Var ikke i næreheten selv Hvit gjeterhund og bearded collie? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 3. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2013 2 raser Var ikke i næreheten selv Første som slo meg når jeg så bildet var at det minnet om en picard på en måte. Jeg tipper picard og golden retriver? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bea Skrevet 3. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2013 Hvit gjeterhund og bearded collie? Nei og Nei Første som slo meg når jeg så bildet var at det minnet om en picard på en måte. Jeg tipper picard og golden retriver? Nei og nei. Ene rasen regnes som Fransk.. Begge raser er over 15 kg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 3. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2013 Briard den ene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bea Skrevet 3. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2013 Briard den ene? Nei..men i "slekt" på en måte Krøllet i mange fargevarianter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 3. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2013 Nei..men i "slekt" på en måte Krøllet i mange fargevarianter Bouvier? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bea Skrevet 3. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2013 Bouvier? nope Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 3. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2013 Pyrineisk gjeterhund og mudi? (Haha nå gjetter jeg vilt) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 3. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2013 (endret) Tispe 9mnd på bildet. Blanding av 2 raser. (Sorry for dårlige bilder) Endret 3. Juli 2013 av LilleZara Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bea Skrevet 3. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2013 Pyrineisk gjeterhund og mudi? (Haha nå gjetter jeg vilt) Nei og nei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 3. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2013 Hollandsk gjeterhund iallefall? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 3. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2013 Hollandsk gjeterhund iallefall? Var denne til mitt bilde? I såfall: Nope Edit,var forresten det jeg også trodde da jeg traff henne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 3. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2013 Tispe 9mnd på bildet. Blanding av 2 raser. (Sorry for dårlige bilder) Malle og noe annet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts