Kattapult Skrevet 14. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2011 Havanaislove: BC er riktig ja Men ikke Hovawart, faktisk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 14. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2011 Labrador? Ser det ikke i han, men. Jepp!! Han var blanding av BC, golden og labrador Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 14. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2011 Havanaislove: BC er riktig ja Men ikke Hovawart, faktisk. Ah, likner jo så på en spinklere utgave av Hovawart! Hm, BC og Dobermann? Jepp! Han var blanding av BC, golden og labrador Jeij, hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 14. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2011 Nei .. Det er nevnt flat og toller, men det er ingen av de ... Kooiker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 14. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2011 Juhuuu ;3 To raser ;3 Bc/golden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattapult Skrevet 14. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2011 Ingen Dober eller Golden. Hunden tilhører FCI gruppe 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 14. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2011 Ingen Dober eller Golden. Hunden tilhører FCI gruppe 7 Grosser eller Kleiner münsterlander? Edit: Eller langhåret vorsteher? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattapult Skrevet 14. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2011 Nei, sorries, ingen av de heller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 14. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2011 Gir snart opp, jeg. Breton, Weimaraner eller Pointer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattapult Skrevet 14. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2011 Ingen av de eller ;3 Hovawart/Setter, eller Hovawart/BC? Men fra et av de forrige innleggene, det er en spesifik Setter jeg er ute etter ;3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 14. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2011 Ingen av de eller ;3 Men fra et av de forrige innleggene, det er en spesifik Setter jeg er ute etter ;3 Trodde setter var utelukket siden du ikke sa noe om det. Men Gordon setter, da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 14. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2011 Legger ut ny hund, jeg! Denne tispen er blanding av 3 raser, eierene tipper bare den tredje delen er Vorsteher, men 2 av de andre rasene vet de, og er de to dere skal gjette etter En av rasene 25% innblanding, og den andre 50%. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattapult Skrevet 14. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2011 Ser jeg noe Labbis i henne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 14. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2011 Vorsteh og labb? EDIT: Lese først, ja. Labbis og pointer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 14. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2011 Ser jeg noe Labbis i henne? Vorsteh og labb? EDIT: Lese først, ja. Labbis og pointer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 14. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2011 Setter og Collie? Irriterer meg over alle som bare skriver setter jeg. Setter er ingen rase. Dere må skrive EN av setter variantene! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 14. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2011 Breton og rottis. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 15. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2011 Breton og rottis. Rottweiler er riktig! Nå gjenstår en rase med 25% innblanding igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 15. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2011 Hm... BC? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 15. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2011 Hm... BC? Nei, et tips: rasen ligger under FCI gruppe 8 (Apporterende hunder). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 15. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2011 Golden retriever. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 15. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2011 Golden retriever. Hehe, jepp! Nytt bilde skal legges ut, har ikke du noen, så er det bare for noen andre å gjøre det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 15. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2011 Legger ut et bilde jeg Flere raser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 15. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2011 Du kan kanskje si hvor mange? Aussie, bc og labrador tipper jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
:)Kine Skrevet 15. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2011 Legger ut et bilde jeg Flere raser. Entlebucher sennen og bc? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts