Guest Yellow Skrevet 13. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2011 Boxer og beagle? Ingen av de rasene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 13. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2011 Har du et bilde der kroppen viser mer? En setter og en mynde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 13. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2011 Ikke det skarpeste bildet, men det får gå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 13. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2011 En setter og en mynde? En av de er riktig, men bedre om du/man spesifiserer en rase. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 13. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2011 Pointer og staff? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 13. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2011 En av de er riktig, men bedre om du/man spesifiserer en rase. Kjiip du er da! Staffe og whippet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 13. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2011 Pointer og staff? Kjiip du er da! Staffe og whippet? Hehe, ingen riktige hittil. Er hun så vanskelig at jeg skal komme med hint? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 13. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2011 Hehe, ingen riktige hittil. Er hun så vanskelig at jeg skal komme med hint? Tenkte "LETT!" da jeg så henne,men trenger tydeligvis litt hjelp ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 13. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2011 Tenkte "LETT!" da jeg så henne,men trenger tydeligvis litt hjelp ja Okey, et ganske godt hint er at hun er mindre enn hun kan se ut som på bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Springthing Skrevet 13. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2011 Er det boston terrier her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Springthing Skrevet 13. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2011 ..og whippet kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 13. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2011 Er det boston terrier her? Jepp! En rase igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 13. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2011 Hmm.. Italiensk mynde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 13. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2011 Hmm.. Italiensk mynde? Riktig! Italiensk mynde og Boston terrier-blanding. Har du bilder av en blanding du kan legge ut nå? Evt. noen andre som har? Var jo litt morsom "lek", dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 13. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2011 Riktig! Italiensk mynde og Boston terrier-blanding. Har du bilder av en blanding du kan legge ut nå? Evt. noen andre som har? Var jo litt morsom "lek", dette. Jeeei! Jeg har ikke bilde dessverre. Springthing? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AquilaWaiting Skrevet 13. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2011 Gamlevoffsen min. Blanding av to raser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 13. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2011 Setter og Collie? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ia Skrevet 13. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2011 Collie og kooiker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 13. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2011 Saluki og kooiker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AquilaWaiting Skrevet 13. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2011 Setter og Collie? Yeeey,den første og helt korrekt svar. Engelsk setter og Collie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 13. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2011 Jeg slenger meg inn med et bilde av min blanding. Hvertfall 3 raser, to av dem vet vi, men bruk gjerne fantasien på den siste ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ia Skrevet 13. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2011 Rhodesian ridgeback og labrador, kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 13. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2011 Rhodesian rigdeback, Rottweiler og Schæfer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 14. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2011 Det var visst ikke så vanskelig det;) Ridgeback og rottweiler er helt korrekt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 14. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2011 Frykter jeg har lagt ut dette før, men vi prøver (søkefunksjonen er juks i så fall). To raser: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts