Gå til innhold
Hundesonen.no

Mona er borte

Mirai

Recommended Posts

• Svar 74
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Fikk små sjokk når jeg leste at hun var borte! tror det hadde klikket får meg... Huff... Jeg er SKIKKELIG glad at hun er tilbake! Monaaa... Du får ikke lov til å skremme mamma'en din og vennene hennes slikt;)

Skrevet

Å, nå ble jeg letta over at hun kom tilbake.. :) Har opplevd selv at Maja forsvant(etter rein), så vet hvordan det er.. Var ikke så lenge borte da, men uansett..

Ja ja, glad Mona kom tilbake ;)

Skrevet

Så fint at hun er hjemme igjen!!!! :) Godt jeg ikke hadde internett i går, for da hadde jeg sett denne tråden og ikke fått sove i natt ;)

Skrevet

Godt at hun er tilbake. Vet hvordan det er å miste en hund. Vår malle var vekke i to dager også etter å ha blitt skremt av fyrverkeri. Bonden som tilslutt fant henne, hadde tenkt å skyte henne for han trodde hun var en rev... :? Heldigvis så han to ganger...hehe...

Skrevet

så bra at hun kom tilbake, uff sånne situasjoner er så skummle.. håper jeg aldri havner i en slik situasjon.

Fryktelig nysgjerrig på hva hun har gjort jeg da :?

Skrevet

så bra da, du har vært heldig =D> :wink: , tenk hvis noe hadde skjedd med henne da :-o tør ikke tenke på slikt selv jeg. :?

Skrevet
Godt at hun er tilbake. Vet hvordan det er å miste en hund. Vår malle var vekke i to dager også etter å ha blitt skremt av fyrverkeri. Bonden som tilslutt fant henne, hadde tenkt å skyte henne for han trodde hun var en rev... :?  Heldigvis så han to ganger...hehe...

Hm?Har du/har hatt malle?

Skrevet

Hva?? :-o :? Og så forlot du Belger :) ?

Ja, det gjorde jeg...hehe...jeg ville ha en større hund med mindre pels..-eller - jeg ville ha en større hund, og tenkte på b.l.a faraohund helt til jeg traff Dommer (uttales anderledes på hollandsk..;-)),hunden til en kamerat, når jeg var i Holland. Denne sorte dobberen traff meg rett i hjertet,og siden det har jeg ikke sett meg tilbake..hehe.. :wink:

Skrevet

Så bra hun kom tilbake.. ååå

ble litt :-o her når jeg leste det.. uffff

fikk klomp i halsen..

Gi henne en gooood klem fra oss..

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...