Gå til innhold
Hundesonen.no

Mona er borte

Mirai

Recommended Posts

Skrevet

Mona stakk av i stad, rett etter at de begynte med prøveoppskytning av masse fyrverkeripakker. Det er snart to timer siden. Vi er ute og leter, har rngt politiet. Går ut ijen nå, skalbare ha tørre støvler,

• Svar 74
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Nei :lol::D

Huff..... Ååå, vet ikke hva jeg skal si........... Hadde hun på seg halsbånd med navn og nummer? Håper håper håper at alt står bra til med henne og at dere finner henne igjen snart!

Skrevet
Hun har ikke på halsbånd.

Æsj :lol:

Har dere ringt Falken og alt sånn? Dyrepensjonater? Steder som folk kunne tenkes å ringe til..

Skrevet

si i fra vis du trenger hjelp da, vi og prinz kan komme å hjelpe til vis du vil?

Skrevet

Å nei! huff!

Pito stakk av i fjor pga fyrverkeri og var vekke i 5 timer. Vi leita milevis fra hvor hun stakk av, men så satt hun bare i garasjen til naboen helt stiv av skrekk. Så det kan være at mona er nærmere enn dere tror...Håper det!

Skal inn med en gang i morra tidlig og se om hun er kommet tilbake!

Skal tenke masse på dere!!

Skrevet

Hva!!? :-o

Uffda...der har du marerittet mitt,jeg får hetta bare dyra er ute av syne...

Enda godt hun er stor da forsåvidt.Tror folk er litt mer påpasselige på å ringe noen når de ser en IW joggende enn en golden ...tror jeg da..Du finner henne sikkert snart. :wink:

Skrevet

Jeg har ringt Taxisentralen i Horten og Falck Redning, og de ringer om de får inn noe! Politiet vet det også. De fikk beskjed med en gang.

Går ikke på skolen i morra om hun fremdeles er borte. Lettere å lete i dagslys.

Skrevet

Uff så trist!!!

Håper hun dukker opp like hel, og uskadd!

Tenker på dere nå, og krysser fingre og tær for at dere finner henne kjapt!

Skrevet

Herregud!! Mona er borte?! :-o

Helt forferdelig trist - håper hun kommer til rette så fort som mulig, frisk og rask og like stor og herlig som før. Håper hun ikke er så alt for langt unna, og at hun ikke har stukket langt avgårde og forvillet seg på en vei hvor hun ikke synes, eller stukket langt til skogs eller noe... :lol:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...