jma Skrevet 4. August 2011 Rapporter Skrevet 4. August 2011 Litt diverse bilder av presaer som jeg har tatt i sommer. Elida 8 mnd. Damien Lorena Damien igjen Obi Dalena Dina Firo, snart 9 år. Ramos Og til slutt må jeg slenge med noen bilder av søstra mi sin søte blanding, Gina
Synnikken Skrevet 4. August 2011 Rapporter Skrevet 4. August 2011 Presa er en så fantastisk vakker hunderase.. Nydelige bilder! og søt maskot på slutten der
Hermes Skrevet 9. August 2011 Rapporter Skrevet 9. August 2011 Fantastisk flotte! Har en presa canario-hanne litt lenger oppi gaten. Hermes syns den er litt skummel, men det er den ikke i det hele tatt, den er kjempesnill (men de har så vidt hilst, vi går fordi huset den bor i og vokter - har truffet de en gang på tur).
LØJ Skrevet 10. August 2011 Rapporter Skrevet 10. August 2011 Aaawww...Obi Hadde det bare gått an å putte han på innelomma *ønsker seg*
jma Skrevet 13. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 13. August 2011 Obi er et sjarmtroll. hihi... Fantastisk flotte! Har en presa canario-hanne litt lenger oppi gaten. Hermes syns den er litt skummel, men det er den ikke i det hele tatt, den er kjempesnill (men de har så vidt hilst, vi går fordi huset den bor i og vokter - har truffet de en gang på tur). Var det Flipper? svart valp?
Heidihj Skrevet 13. August 2011 Rapporter Skrevet 13. August 2011 Virkelig nydelige hunder! Jeg syns Ramos var fantastisk vakker
Hermes Skrevet 14. August 2011 Rapporter Skrevet 14. August 2011 Var det Flipper? svart valp? Vet ikke hva den heter (gikk forresten forbi i dag også, hehe), har aldri snakket med de. Tror ikke det er en valp, den ser fullvokst ut. Mørk brindle.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar