Jump to content
Hundesonen.no

Lykke

Guest Vicky

Er du et glad menneske akkurat nå?  

29 members have voted

1. 1.

• Ja!!!
      15
    • Nei...
      14

Recommended Posts

litt begge deler..er glad fordi det snart er jul ,og at vi skal på vårt første hverdagslydighets kurs i kveld, men er ikke glad fordi jeg vet at mattetentamen IKKE gikk bra..  

hvorfor er du så glad da ? :P

tja... har begynt på Concerta og har fått ny energi, og klarer faktisk å holde meg våken en hel dag! :-o Også har jeg blitt mer konsentrert, så jeg får gjort mer på kortere tid :P Også er det fordi Vicky er så utrolig flink. Hun gjør alt perfekt, også er det fordi jeg har verdens beste venner som jeg er overglad i, også er det fordi det snart er jul, også er det fordi Joachim kommer til helgen, også er det fordi jeg ikke er blakk :P

tja... har begynt på Concerta og har fått ny energi, og klarer faktisk å holde meg våken en hel dag! :-o Også har jeg blitt mer konsentrert, så jeg får gjort mer på kortere tid :P Også er det fordi Vicky er så utrolig flink. Hun gjør alt perfekt, også er det fordi jeg har verdens beste venner som jeg er overglad i, også er det fordi det snart er jul, også er det fordi Joachim kommer til helgen, også er det fordi jeg ikke er blakk :P

:P =D> så bra! :mrgreen:

:P =D> så bra! :mrgreen:

Tusen takk! Er så slitsomt å sovne i timen :P idag har jeg faktisk vært våken en hel skoledag! Og nå er jeg skikkelig i farta. Se selv hvor fort jeg skriver innlegg :P

Tjash, begge dele..

Glad fordi: Det er snart jul, jeg får lønning til helga, verdens beste kjæreste :lol:

Ikke fullt så glad fordi: Ene kaninen min har dødd av forstoppelse. Gjorde alt jeg kunne for å redde ham, men det var for sent. Må bone klasserom på skolen til helga, blæh!

ok, nå er jeg IKKE lykkelig! Kom hjem fra et juleball (joda, moro det) og er trøtt, sliten, sulten, irritert, vondt i beina (hoppet mye med høye hæler.. iik), det piper i ørene mine og jeg er kjempehes etter å ha skreket i flere timer. Og i morra er det skole! Lang dag! ARGH! Også fikk jeg ikke hilse på de jeg vile hilse på (alle forsvant så fort i folkemengden!) :lol:

Er ikke i verdens beste humør. Har nettopp vært begravelse, å har mistet masse skole pga det. Fikk heldigvis utsatt den ene eksamen.

Men begynner å bli i litt bedre humør. Fikk C på ene hjemmeeksamen som jeg var sikker på å stryke, å det er snart julebord å juleferie.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...