Gå til innhold
Hundesonen.no

Noah


MayB
 Share

Recommended Posts

Ettersom jeg laget navntråd bør jeg vel presentere nykommeren. Navnet ble altså Noah og han kommer fra Kennel Fixus.

Vi kom hjem igår kveld etter å ha kjørt 50 mil med valpen. Han sov seg gjennom hele turen kun avbrudt av tisse- og spisepauser.

Møtet med hundene her hjemme gikk som forventet, han er en uredd, nysgjerrig og trygg liten kar. Han har sovet i hele natt til vi sto opp klokka åtte. Senga var full inatt med 4 voksne hunder, valpen og meg :)

Planene er at han etterhvert skal innom utstillingsringen + at vi også tenker å trene litt agility for moro.

Håper å få til noen bedre bilder etterhvert når han står stille mer enn to sekunder av gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en bedårende liten sak :wub: Lykke til med han! :)

Gratulerer med det nye sjarmtrollet! :wub:

Gratulerer! Han var helskjønn :wub:

Tusen takk! Ja, jeg liker han veldig godt og han er bedårende, sjarmtroll og helskjønn :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis :D

Menneh - foreldredyr og stamtavle osv da? :icon_confused:

:lol:

Gleder meg til å se mer av ham - og vi møtes vel kanskje i en utstillingsring engang da!

Takk :)

Han heter Fixus Million Dollar Cash. Mor er Fixus One In A Million og far er Habil Figo De Fragas Do Douro. Farfar er Made In Spain Euro - farmor er Made In Spain Cuba-Libre-II. Morfar er Ulf Van De Havenstad og mormor er Maertissimas Krusa-II.

Er nok ikke umulig at vi møtes i ringen en gang, hadde jo vært artig det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...