MegaMarie Skrevet 1. August 2011 Rapporter Skrevet 1. August 2011 Wow, det var faktisk overraskende vakkert med så stort bless på tri sheltie Dumt at det er feil kjønn og rase Det blir spennende å følge med videre på han! Har han ikke nesten helt lik krage som sin farfar også? Siter
Peers Skrevet 2. August 2011 Rapporter Skrevet 2. August 2011 Gratulerer så mye, jeg gleder meg til å følge denne lille karen videre! Siter
Guest Michellus Skrevet 2. August 2011 Rapporter Skrevet 2. August 2011 Så søt lille Farris Fatso er Han kommer til å bli veldig lik farfaren sin Angus: Ellers må jeg si at den kjekke farfaren har et veldig fint navn Siter
Caroline Skrevet 25. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 25. August 2011 Tråden til Farris har visst blitt litt forsømt Her kommer en oppdatering! 2 uker, 610 g: 3 uker, ikke veid: 4 uker og 3 dager (1083 g. v/ 4 uker): Akkurat nå har han et blått øye. Jeg er søren ikke sikker på om det vil forsvinne eller ikke, for jeg har aldri sett det før på en tric sheltie. Det er jo ikke noe fysisk galt, annet enn at det kommer til å trekke kraftig ned på utstilling og han heller ikke kommer til å bli noe å spare på til avl som jeg kanskje håpet på. Siter
tm100021 Skrevet 25. August 2011 Rapporter Skrevet 25. August 2011 Skikkelig liten pelsmonster! Lille fine Farris Også så lyst det blå øyet er. Siter
SandyEyeCandy Skrevet 25. August 2011 Rapporter Skrevet 25. August 2011 Han har selvsagt et blått øye fordi han er en undercover malamute-valp, skjønner du vel... Siter
Caroline Skrevet 25. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 25. August 2011 Han har selvsagt et blått øye fordi han er en undercover malamute-valp, skjønner du vel... ...eller aussie? Siter
SandyEyeCandy Skrevet 25. August 2011 Rapporter Skrevet 25. August 2011 ...eller aussie? Haha, passe miljøskada. Men han ser jo ut som en litt ekstra langhåra malamute-valp nå. Og så lukter han så godt... Siter
borderen Skrevet 25. August 2011 Rapporter Skrevet 25. August 2011 Fy søren så mye pels! Jeg synes det er skikkelig fint med blått øye på ticolor, jeg da Men kjipt i forhold til avl selvfølgelig... Siter
Caroline Skrevet 25. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 25. August 2011 Holder på å forske litt på det der med blå øyne på tricolour. Det forekommer, men er veldig sjelden. Kom over denne fyren som er født for nesten 100 år siden, som også har et blått øye. På sheltie tror jeg det er knyttet til genet som gir bles, så det er nok derfor det har dukket opp her. Han blir ihvertfall ganske unik, og det er godt de som er interessert i ham hovedsaklig skal ha en hund til LP og AG Siter
Peers Skrevet 25. August 2011 Rapporter Skrevet 25. August 2011 For en herlig pelsdott Interessant med det blå øyet, dette med genetikk og farger blir man aldri klok på.. Siter
Caroline Skrevet 29. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 29. August 2011 Idag er Farris 5 uker gammel og veier 1350 gram. Spiser, sover og leker som valper flest Siter
Synnikken Skrevet 29. August 2011 Rapporter Skrevet 29. August 2011 Peneste blåmannen i heeele verden Siter
HeleneFS Skrevet 30. August 2011 Rapporter Skrevet 30. August 2011 sheltievalper er virkelig nydelig :wub: :wub: han ser stunning ut!! Siter
MegaMarie Skrevet 30. August 2011 Rapporter Skrevet 30. August 2011 Han blir ihvertfall ganske unik, og det er godt de som er interessert i ham hovedsaklig skal ha en hund til LP og AG Vil det si at han kanskje ikke vil gjøre det bra i utstilling pga det blå øyet? Jeg syns han er helt stunning Vil ha, vil ha! Siter
turbobensen Skrevet 30. August 2011 Rapporter Skrevet 30. August 2011 facinerende med det blå øyet. har leita rundt etter tric sheltier med et blått øye jeg også, men kun funnet samme hunden som du fant. Unik liten kar det der Siter
Caroline Skrevet 30. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 30. August 2011 Etter enda mer research fant jeg jo omsider ut at Rasmus har en kullbror med blått øye, så det er jo ikke lenger et mysterium hvor det kommer fra. Litt surt å ikke vite det tidligere, men det hadde antageligvis ikke gjort noe forskjell. Oddsen er jo veldig liten for at sånt dukker opp. SeAgCh SeAg(H)Ch Starbelle Tinsel: Marie: Ja, det er ikke tillatt med blå øyne på annet enn blue merle på sheltie, så det kommer til å trekke ned ganske mye, avhengig av dommer. Siter
Krilo Skrevet 30. August 2011 Rapporter Skrevet 30. August 2011 Ååå, så søt,liten herre mann da Siter
Guest LXT Skrevet 3. September 2011 Rapporter Skrevet 3. September 2011 Enig med Synnøve; verdens søteste blåmann Siter
Heidihj Skrevet 3. September 2011 Rapporter Skrevet 3. September 2011 For en vakker liten skapning! Synd med det blå øyet i forhold til avl og utstilling, men det var jo rålekkert! Siter
Sirius Skrevet 4. September 2011 Rapporter Skrevet 4. September 2011 Så herlig med ett blå øye da! Fasinerende! Siter
Recommended Posts