Gå til innhold
Hundesonen.no

Calzeat Keeping Up Appearances "Ace"


HHC
 Share

Recommended Posts

Calzeat Keeping Up Appearances, til daglig Ace.

e. Black Mica's For Long Lasting Love u. Calzeat Causa Commotion

ace8uker.jpg

IMG_1812.jpg

Planene for lille Ace er først og fremst utstilling og jakt, men skal ikke se bort i fra at vi snuser litt på både lydighet og agility også :)

De første valpeshowene er allerede plottet inn i kalenderen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Må få lov til å skryte litt igjen da Pelsløse Ace ble stilt for treningens skyld igjen, denne gangen på hjemmebane (1/2 min kjøring hjemmefra til hallen). Debut i unghund, og den ble gjennomført me

Takk! VetGen sendte en hyggelig mail i dag om at Ace'rn bærer brunt, og dermed kan gi brune valper dersom en eventuell tispe også bærer brunt! Elskede Ace <3

Heihei, her har det vært dårlig med oppdateringer - vi får ta en recap siden mai i fjor Vi reiste til Sverige på svenske flatklubben sitt clubshow, ca 120 påmeldte. Lille Ace-pace gikk hen å vant

Ohmygooosshhh så njusseliiig :wub:

Takk, det syntes vi òg :wub:

Fiiin! Hentet han? Liker navnet!

Ace kom hjem i går kveld. Holdt en skikkelig flatcoated-blues konsert i en time og oppførte seg deretter eksemplarisk resten av veien. Sov som en stein til kl 8 i morges bortsett fra en tissetur på natta (jeg klarte å vekke ham). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig! :wub: Gratulerer med lille Ace! :wub:

Grattis! :D Så herlig da... Liker flater jeg :wub:

Takk takk begge to :)

Graaattis! Når er det du flytter til Lillehammer? :lol:

I begynnelsen av august, men Ace blir ikke med dit. Men han blir med på Gjøvik/Lillehammer sin utstilling på Biri ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ska'kke Ace'n være med? Hvor skal Ace'n være, da? Men kult når du flytter! Da må vi hookes opp. :)

Ace'n skal få bo hjemme med Arisen. Delvis fordi jeg foreløpig ikke har noe sted jeg kan bo med hund, og delvis fordi vi har 2 hannhunder og da syntes jeg det er greit at de får bo sammen gjennom valpens oppvekst :)

Men jeg får kose litt på Pøbel når savnet blir som verst da vet du :wub:

Nå fikk man jo ikke mindre lyst på flat en gang i tiden da. Noe så aldeles herlig! :wub:

Utrolig skjønn liten dude! :D

Så fin han er! :wub: Grattis! :D

Noe så herlig :wub:

Gratulerer så mye! Kjempeskjønn! :wub:

Gratulerer! :)

Nommin :wub: vilken sötnos du fått, GRATTIS! :D

TakkTakkTakk :D

I dag skal Ace få være med en tur til byen, høljet ned i går, men ser ut til at være kan bli noe bedre i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan du, selvsagt! Pøbel hilser og sier han er alltid klar for å koses på. Ja, til og med klippes på. Kanskje du kan få bry deg på de evinnelige busteørene hans - jeg klarer det ikke. :icon_redface:

Ja, de saksene kommer nok neppe til nytte hjemme mens jeg er bortreist uansett :lol:

I dag har Ace vært på bytur for første gang. Maaange inntrykk - men syntes han taklet det bra ;) Etterpå var han med innom jobben min, fikk ikke komme så langt da (matbutikk) men hilste på mange trivelige mennesker på utsiden :)

SAM_0333.jpg

Ace har også en annen morsom, retriever relatert vane - apportere vannskåler. Om den er tom eller full av vann er ikke så nøye :P Men - han er flink og hjelper til med tørkingen etterpå :)

SAM_0324.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Siden sist har Ace blitt en del større - hele 15 uker i morgen :)

Er såklart utrolig kjedelig å ikke kunne være med ham hver dag, men vi koser oss sammen i helgene :)

Sist helg debuterte han som valp på open show i Tønsberg. Resultat - Best In Show valp :D

297441_263938810297174_100000431724632_976090_6052275_n.jpg

320705_10150780240305014_792065013_20820494_4067411_n.jpg

"En ekte retrievere bærer slufsene sine helt selv :D "

-

Helgen før besøkte han sin søster Cava i Oslo. Fikk litt bank, for å si det slik - men etterpå poserte de fiint sammen :)

IMG_3327.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...