Gå til innhold
Hundesonen.no

Endelig er valpen her!


Heidihj

Recommended Posts

Som flere sikkter har fått med seg har jeg vært på leit etter den perfekte valpen en godt stund nå. Rasene har jeg vært veldig vinglete på, men jeg har endelig endt på min drøm gjennom mange år. Om ca. 6 ukers tid kommer en alaskan malamute jente hjem til oss! :wub:

Moren er Trap Line Spirit Thelma. Ei flott tispe med gode trekkegenskaper, godt gemytt og godt ekstriør. Linjene hennes er full av nydelige malamuter, men gode resultater både innen trekk og utstilling.

Faren er Drogba Okkomut Des Rives Du Haut Verdon. Han er en flott, fransk import. Linjene hans er nye i Norge.

Dette er en kombinasjon jeg syns er veldig spennede, og jeg gleder meg veldig til å følge dem alle ukene framover.

Valpene kom natt til 2. juli. Det ble 2 tisper og 4 hanner. Alle legger godt på seg, og er rolige.

Jeg skal besøke dem om under 2 uker! (Fjelltur først, men vanskelig å vente!) Gleder meg veldig! Inntil da koser jeg meg med bilder oppdretter har lagt ut på deres hjemmeside.

Legger ut noen smakebiter. Kos dere, de er virkelig vakre! :wub:

11dager.jpg

2uker1.jpg

2uker6.jpg

2uker3.jpg

Hjemmesiden min er også oppdatert, der ligger det flere bilder for de som er interessert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Ja, de er veldig nydelige! :ahappy:

De ligner litt på B - gjengen! På en søt måte :wub: Grattis! Vakker rase...

Haha, det har du rett i!

Gratulerer så mye! Nydelige alle sammen! :wub: Hvilke to er tisper,vet du det?

Den ene som ligger på rygg der er ei tispe, hvilke av dem andre som er det er jeg litt usikker på.

Gratulerer! :D Så skjønne da! Gleder meg virkelig til å se denne jenta når hun vokser seg til! Eiere av polarhunder blir litt ekstra ivrige når det er snakk om polarhunder.. Jeg blir ihvertfall det! :lol:

Sant det! Polarhunder er noe for seg selv :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen :) Gleder meg virkelig! Tiden går så sakte..

Har forøvrig fått vite at begge tispene er på dette bildet her:

2uker3.jpg

Den mørke er ei tispe (svart og hvit, eller mørk grå og hvit), og en av de lyse. Blir spennede å se hvilke av de som ender opp her! :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var jeg å besøkte valpene :) De har rukket å bli 3 uker og 3 dager gamle, og var selvfølgelig verdens søteste! :ahappy: Legger ut noen bilder fra i dag, ligger flere på hjemmesiden for dem som vil se mer.

26072011034.jpg

26072011022.jpg

Den ene tispa

26072011020.jpg

Hannhund med tispe bak

26072011011.jpg

Den andre tispa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...