Gå til innhold
Hundesonen.no

Endelig er valpen her!


Heidihj

Recommended Posts

Takk :ahappy: Jeg syns jo de er aldeles herlige :wub: Perfekte!

De var nydelige! :wub:

Stemmer for den svarte og hvite! :D Ikke fordi jeg har en svart og hvit hund selv altså.. :whistle:

Hun svarte og hvite er nydelig ja, men det er jo gråtassen og! Har egentlig ikke en favoritt enda, og det er egentlig veldig fint. Hvilke valp som havner her blir et samarbeid mellom meg og oppdretter. De skal beholde den andre tispa selv. Det blir spennede å se hvordan de utvikler seg!

De er så skjønne! :wub: Har du funnet navn ennå?

Har ikke funnet navn nei. Syns det er kjempe vanskelig! Vil ha noe nordisk, enten fra Norge (helst norrønt) eller fra Nord-Amerika (der malamute kommer fra). I tillegg må det ikke være for likt Elwira (eller Wira) og navnene må jo passe sammen også.

Om det er noen soniser som har noen navneforslag bare sleng ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :ahappy: Jeg syns jo de er aldeles herlige :wub: Perfekte!

Hun svarte og hvite er nydelig ja, men det er jo gråtassen og! Har egentlig ikke en favoritt enda, og det er egentlig veldig fint. Hvilke valp som havner her blir et samarbeid mellom meg og oppdretter. De skal beholde den andre tispa selv. Det blir spennede å se hvordan de utvikler seg!

Ja, du må velge den som passer deg, og det du skal bruke den til, best :) Begge var nydelige uansett! :wub:

Har ikke funnet navn nei. Syns det er kjempe vanskelig! Vil ha noe nordisk, enten fra Norge (helst norrønt) eller fra Nord-Amerika (der malamute kommer fra). I tillegg må det ikke være for likt Elwira (eller Wira) og navnene må jo passe sammen også.

Om det er noen soniser som har noen navneforslag bare sleng ut! :)

Fant noen navn:

Akela ! :whistle:

Eyr

Frøya/Freya

Nana

Verdande

Maina

Alaska

Alasuq

Alpine

Chronos

Hera

Kaydence

Shazera

Malakii/Malakee

Nanuq

Tikaani

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du må velge den som passer deg, og det du skal bruke den til, best :) Begge var nydelige uansett! :wub:

Fant noen navn:

Akela ! :whistle:

Eyr

Frøya/Freya

Nana

Verdande

Maina

Alaska

Alasuq

Alpine

Chronos

Hera

Kaydence

Shazera

Malakii/Malakee

Nanuq

Tikaani

:D

Takk for forslag! :) Flere er på lista fra før, men også mange nye innspill som skal noteres. Tusen takk :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

I dag var jeg å hilste på valpene igjen. De er nå blitt 6 uker og 3 dager gamle, og er aldeles nydelige! De er alle menneskekjære, kontaktsøkende, trygge og full av liv. Og etter min mening de nydeligste små valpene :wub:

Mest sannsynelig er det tispa i fargen sobel som kommer hjem til oss. Hennes navn er Mayah :ahappy:

Litt spam fra dagens tur. Bildene er dårlige ettersom det var veldig vanskelige lysforhold, og valpene ville ikke være i ro! ( :wub: )

Flere bilder ligger på hjemmesiden for dem som ønsker å se mer på valpisene!

160811061.jpg

Min Mayah

160811073.jpg

Mayah som ikke vil stå i ro å bli tatt bilde av :wub:

160811077.jpg

Hannvalp

160811088.jpg

Hannvalp

160811035.jpg

Hannvalp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh.. For en nydelig liten dott! :wub: Malamute er virkelig top ten peneste raser!

Kanskje jeg skal manne meg opp til å hilse på dere neste gang jeg ser dere i Ås, da. Siden jeg tross alt har gått forbi flere ganger uten å si hei :whistle: Tilogmed MED Chessea :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh.. For en nydelig liten dott! :wub: Malamute er virkelig top ten peneste raser!

Kanskje jeg skal manne meg opp til å hilse på dere neste gang jeg ser dere i Ås, da. Siden jeg tross alt har gått forbi flere ganger uten å si hei :whistle: Tilogmed MED Chessea :P

Det syns jeg virkelig du skal! Jeg tror jeg har sett deg og, men har ikke vært helt sikker.. :P Valpis trenger sosialisering! Vi får ha sonentreff for alle UMBsoniser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det syns jeg virkelig du skal! Jeg tror jeg har sett deg og, men har ikke vært helt sikker.. :P Valpis trenger sosialisering! Vi får ha sonentreff for alle UMBsoniser!

Er med!

Heldig som skal få deg mutte-jente :wub: Det er den rasen som helt klart står øverst på ønskelisten over hunder jeg elsker, men antagelig aldri får til å passe inn i hundeholde mitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er med!

Heldig som skal få deg mutte-jente :wub: Det er den rasen som helt klart står øverst på ønskelisten over hunder jeg elsker, men antagelig aldri får til å passe inn i hundeholde mitt...

Da syns jeg vi tar ett sånt treff til høsten når folk kommer tilbake på plass! :ahappy:

Du får kose deg med muttevalpis da, så finner du kanskje ut at det passer likevel :whistle:

Mayah var jo bare super nydelig :wub: :wub: Gleder meg til å se flere bilder av henne! :ahappy:

:ahappy:

Åååh! :wub: Gleder meg veldig til å hilse på den lille ballen :wub:

Vi sniker oss nok til Drammen en tur i løpet av høsten, så da kunne vi jo tatt en kosetur med vovvene? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...