Gå til innhold
Hundesonen.no

vil noen passe Tesh?


Kaja

Recommended Posts

jeg kan kanskje være behjelpelig med å få kjørt henne dit. Spørs hvilken dag det blir.

Jeg kunne tenkt meg Renatur :D Men når blir det?

Hvis noen skal til Rena på dagstur med stor liten hund og trenger selskap på turen, blir jeg gjerne med. Lenge siden jeg har sett frøken snus og Rak, nå :hmm::D Jeg har i så fall abselutt ikke tenkt å ha med egne hunder :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Hvis noen skal til Rena på dagstur med stor liten hund og trenger selskap på turen, blir jeg gjerne med. Lenge siden jeg har sett frøken snus og Rak, nå :hmm::D Jeg har i så fall abselutt ikke tenkt å ha med egne hunder :lol:

Om det blir meg som kjører henne opp (om det er dit hun skal da :P), så kan jeg plukke deg opp vettu :) Men jeg må isåfall ha med alle 3 hundene herfra også...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det blir meg som kjører henne opp (om det er dit hun skal da :P), så kan jeg plukke deg opp vettu :) Men jeg må isåfall ha med alle 3 hundene herfra også...!

Jaaa, da håper jeg at ikke familielivet sluker meg akkurat den dagen og jo flere hunder, jo bedre. Bare ikke mine, for da får jeg jo ansvar :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa, da håper jeg at ikke familielivet sluker meg akkurat den dagen og jo flere hunder, jo bedre. Bare ikke mine, for da får jeg jo ansvar :D

:lol:

Vi får se hva det blir til, men du er ihvertfall velkommen som selskap hvis jeg kjører :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det litt å velge i med tanke på transport. Så om Tesh skal hit så bør det være greit å få henne opp hit.

Tillegg:

Om hun skal hit så ikke helst ikke før torsdags kveld. :icon_redface: Min mor kommer på besøk på torsag, på dagen, og jeg trenger ikke enda en hund i hus når hun er her :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det blir meg som kjører henne opp (om det er dit hun skal da :P), så kan jeg plukke deg opp vettu :) Men jeg må isåfall ha med alle 3 hundene herfra også...!

Om du kjører og ikke reiser før fredagskvelden/lørdag kan jeg godt se etter noen av dine altså, om du ikke vil ha med alle oppover. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det litt å velge i med tanke på transport. Så om Tesh skal hit så bør det være greit å få henne opp hit.

Tillegg:

Om hun skal hit så ikke helst ikke før torsdags kveld. :icon_redface: Min mor kommer på besøk på torsag, på dagen, og jeg trenger ikke enda en hund i hus når hun er her :lol:

:lol:

Kjører gjerne Tesh oppover fra Mjøsområdet til Rena på torsdag, men siden jeg må være i trondheim til rundt 5 er Tesh i så fall på Rena i tolv-ett tiden :whistle: (jeg gjør det gjerne, altså!)

God bedring, Kaja! Borreliose er ikke noe gøy, håper at det går bra med deg og at du kommer deg raskt :console:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg å :wub:

Jeg er sendt hjem igjen i påvente av videre utredning/behanling på nevrologisk. Som mange her kanskje vet så tar ting tid og dit skal jeg ikke før om minst en mnd.

Men jeg er trøtt og slapp og en hund er egentlig mer en nok fortiden, og utenom det skal jeg også flytte i denne perioden, så derfor har jeg bestemt jeg for at Tesh skal få reise på ferie til Rena uansett, selvom jeg er hjemme.

Til alle andre som har tilbytt seg vil jeg bare si TUSEN TUSEN TUSEN takk! Dere er herlige hele gjengen!

Valgte Rena fordi der kan hun være fram til august, og der har hun en Cosmolookalike og ja :) Tror det er best for Tesh å være på ett sted, og ikke her og der, selvom hun hadde taklet det også.

Jeg trenger jo da noen som kan kjøre, jeg vil veldig gjerne være med, men orker og tør ikke å kjøre selv (tidvis ganske svimmel og det er ikke trygt :P)

Tesh befinner seg nå i "barnehagen" som ligger i røyken ikke så langt fra meg.

Så hvis noen har lyst å ta turen til Rena (og har plass til en grandis :P) og meg så hadde det vært supert!

Jeg vet egentlig ikke når det passer for Rak og Tulip, men jeg vet det passer i morgen ettermiddag? sa tulip, og ellers så har jeg fri (ja, sykemeldt ble man altså ikke..) fredag og fra mandag av igjen. Jobber muligens lørdag og søndag om jeg orker.

Igjen, dere er :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her passer det i morgen etter kl 18, og fredag, og lørdag, og søndag og mandag... og. :lol:

Vi gleder oss til besøk av en bitteliten dame, tenker gutta får liv i hormonene sine med TO digre damer hos seg. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan som sagt kjøre :) Men ikke i morgen. Og jeg har bilen rimelig full av hunder, så jeg får bare plass til 1 person + Tesh. Så hvis jeg skal kjøre får jeg desverre ikke plass til Ida tror jeg... Kan se om jeg finner en løsning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med fredag Marianne? :) Eventuelt fra mandag igjen.

Ida sa jo før meg at hun ville være med da.

Du må jo få lov til å følge din egen hund, da :aww: Men jeg blir fremdeles gjerne med, hvis det blir plass. Ingvild ville også være med, men hun vet at det kanskje ikke er plass :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med fredag Marianne? :) Eventuelt fra mandag igjen.

Ida sa jo før meg at hun ville være med da.

Fredag skal jeg egentlig på treff, men de klarer seg nok fint uten meg altså :)

Du må jo få lov til å følge din egen hund, da :aww: Men jeg blir fremdeles gjerne med, hvis det blir plass. Ingvild ville også være med, men hun vet at det kanskje ikke er plass :)

Jeg har et bur i baksetet nå (i tillegg til stort dobbeltbur i bagasjen) og regner med at Tesh tar resten av baksetet da. Men mulig jeg kan fjerne buret i baksetet og finne en annen plass til Tinka. På et fang eller no :P

Jeg kan nesten ikke la bikkjene være aleine hjemme en hel dag syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opp til deg når Marianne :) Men bare vite i morgen om det blir fredag eller etter helgen, for om det blir på fredag så henter jeg henne i morgen :wub: :wub:

Men, tror du det er no særlig lurt av deg å jobbe i helga da?

Passer nemlig egentlig best for meg på lørdag, men jeg kjører når det passer deg og Raksha best jeg :)

Hvor bor du forresten? :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å komme meg unna, men er ikke så lett uten sykemelding.

Jeg bor på blakstad i asker :)

(men mulig jeg sover halve veien da, om det er greit for deg :P jeg sover sånn ca 20 av 24 timer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaja har fått mobnr mitt. Kan jeg velge fritt dag, så er mandag best, men fredag funker det og altså. :ahappy:

Så ikke at du hadde svart jeg, jeg har litt veldig tregt nett :P

Men skal vi si mandag da? Siden det passer best for deg og meg? Hvis det er i orden for Kaja å vente noen dager?

Prøver å komme meg unna, men er ikke så lett uten sykemelding.

Jeg bor på blakstad i asker :)

(men mulig jeg sover halve veien da, om det er greit for deg :P jeg sover sånn ca 20 av 24 timer :P

Nei det skjønner jeg :) Merkelig at du ikke fikk sykemelding..!

Hehe! Det går veldig fint altså, men da håper jeg du tåler at jeg sitter å synger litt falsk :icon_redface: Synger ikke veldig høyt altså, men liker å synge når jeg kjører, hvis jeg ikke har selskap :innocent:

Men jeg kan jo uansett se om jeg får plass til Ida også :)

Asker ja, det visste jeg jo egentlig. Bare jeg får en veibeskrivelse så skal jeg enkelt få plukket dere opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...