Anette Skrevet 3. Juli 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Juli 2011 Du ser hva Foxi tenker om yplingene Thorstein og Amiga Jeg stirrer ikke Amiga rømmer og foxi gir opp Thorstein og hundene
Anette Skrevet 3. Juli 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Juli 2011 stilig! Hva betaler man for sånn da? vi vant fotografering og visning, men prisen på det var ikke så ille, derimot å kjøpe bilder på veggen ol var dyrt
Djervekvinnen Skrevet 3. Juli 2011 Rapporter Skrevet 3. Juli 2011 Knallfine bilder! Hadde hatt et dilemma med å velge hvilket jeg skulle hengt på veggen! De var kjempefine av dere to også!
Lola Pagola Skrevet 3. Juli 2011 Rapporter Skrevet 3. Juli 2011 Kjempefine bilder Og så søte dere er samme, hele hurven
Anette Skrevet 3. Juli 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Juli 2011 Vi har valgt ut flere vi bruker. Kan legge ut bilde av hvordan det blir på veggen til uka når vi har fått begge
LilleZara Skrevet 3. Juli 2011 Rapporter Skrevet 3. Juli 2011 Flotte bilder! Hvorfor kan ikke bildene bli sånn når jeg tar dem...?
Justisia Skrevet 3. Juli 2011 Rapporter Skrevet 3. Juli 2011 Flotte bilder :-) De er fine alle tre, men Amiga er bare utrolig vakker.
Anette Skrevet 3. Juli 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Juli 2011 Flotte bilder! Hvorfor kan ikke bildene bli sånn når jeg tar dem...? Hun hadde jo sånn lerret bakgrunn, fotostudio lamper og fancy linser Men jeg er helt enig, hvorfor blir de ikke slik hjemme hele tiden :Aw: Flotte bilder :-) De er fine alle tre, men Amiga er bare utrolig vakker. takk jeg er litt enig
pippin Skrevet 3. Juli 2011 Rapporter Skrevet 3. Juli 2011 Å for en heeeerlig gjeng dere har og er! Digger alle bildene jeg! Og morsomt det hvos Foxi ligger under "sofaen" og kikker oppgitt opp på Amiga som er på vei opp..
Vimsan Skrevet 3. Juli 2011 Rapporter Skrevet 3. Juli 2011 Ojoj härliga bilder av flocken Många bra bilder som fångar de små glimten hihi...
TeamTwo Skrevet 3. Juli 2011 Rapporter Skrevet 3. Juli 2011 De ble kjempeflotte, alle sammen Og jeg hadde også hatt problemer med å velge!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar