insolita Skrevet 2. Juli 2011 Rapporter Skrevet 2. Juli 2011 Pudder'n er en omplassert mellompuddel på snaue 40 cm og drøye 8 kg. Familien hans fikk plutselig enda et tobeint tilskudd til familien og hadde rett og slett ikke tid grunnet mye pendling i jobben og unger hit og dit. Han er ingen problemhund, men et kurs eller to i lydighet må vi på uansett. Han er født i januar 2010, aldri stilt ut og har ikke annen jobb enn å være kompisen min. Litt dårlig med bilder enda, men jeg får utvide etter hvert. Vi jobber litt med pelsen, men den krøller seg fort igjen. Nå blir det straks sommerskrell på han. Siter
insolita Skrevet 2. Juli 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Juli 2011 Takk. Det han ikke har av skjønnhet tar han igjen i sjarm. Siter
Mardina Skrevet 2. Juli 2011 Rapporter Skrevet 2. Juli 2011 Så herlig han er! Puddelen er en fantastisk rase! Siter
Guest Michellus Skrevet 2. Juli 2011 Rapporter Skrevet 2. Juli 2011 Jeg seriøst digger puddler altså De er så kule Siter
Peers Skrevet 3. Juli 2011 Rapporter Skrevet 3. Juli 2011 Veldig søt Pudler er utrolig morsomme hunder! Siter
insolita Skrevet 3. Juli 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Juli 2011 Jeg har gått fra dalmis til puddel, og selv om jeg virkelig savner dalmisen min og dalmisgliset, så er en liten puddeldans heller ikke å forakte altså. Morsom skapning med veldig godt humør, akkurat som dalmisen. Siter
D'Alba Skrevet 7. Juli 2011 Rapporter Skrevet 7. Juli 2011 Han er kjempesøt! Jeg begynte litt for sent å vurdere mellompuddel skjønner jeg. Om jeg noensinne skal kjøpe hund igjen skal jeg absolutt sjekke ut mellompuddel! Siter
Whoopsis Skrevet 7. Juli 2011 Rapporter Skrevet 7. Juli 2011 Å, mellompudler er bare så kule! Han der virket ikke som noe unntak Siter
insolita Skrevet 8. Juli 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Juli 2011 Mye personlighet i liten, men hendig størrelse. I dag har jeg barbert/klippet han selv, men det ble faktisk ikke så værst. Mandag starter vi på et intensivkurs i lydighet, så kanskje han blir hakket mer veloppdratt også Siter
insolita Skrevet 15. Juli 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Juli 2011 Puddeldyret har blitt skrelt og har fått seg mariusgenser! Ikke sesong riktig enda, men jeg måtte jo bare prøve den på når den kom i posten! Siter
Kaja Skrevet 15. Juli 2011 Rapporter Skrevet 15. Juli 2011 HErlig genser! Cosmo hadde også mariusgenser, den er ødelagt så må nok bestille ny! Siter
insolita Skrevet 15. Juli 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Juli 2011 Anbefaler hun her på det varmeste! Rask levering og svært pent strikket. http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=29378714 Siter
MiO Skrevet 15. Juli 2011 Rapporter Skrevet 15. Juli 2011 Skulle akkurat spørre etter hvor du har kjøpt den kule genser'n henne, så kom linken til syne... Kjempefin var den! Hva ga du for den? Hunden din er på str med min sin voksne størrelse (men min er valp ennå), din er kanskje hakket høyere. Siter
insolita Skrevet 16. Juli 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Juli 2011 Ligger anslag på pris på siden der. Hun strikket denne etter mål, men det ble ikke noe særlig dyrere det tror jeg. Betalte vel rett over 300 inkludert porto tror jeg. Siter
Renate A Skrevet 19. Juli 2011 Rapporter Skrevet 19. Juli 2011 Pudder'n Må bare glise hver gang jeg ser bilder av han, morsom fyr Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.