MonicaT Skrevet 16. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2011 Hei. Noen som kjenner til Joomla ? Er det lett eller vanskelig ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 16. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2011 Ja, og jeg synes ikke det er så vanskelig, men det spørs hva DU mener er lett eller vanskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
:)Kine Skrevet 16. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2011 Jeg synes heller ikke det er vanskelig. Og jeg har ikke noen spesiell peiling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 16. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2011 Tar lang tid å sette seg inn i alle funksjoner, kan du det er det verdens enkleste. Jeg finner wordpress lettere, joomla kan du gjøre så himla mye at du får for mye funksjoner, føler jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvSva Skrevet 16. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2011 Ta en titt på opensourcecms.com, her kan du teste mange forskjellige på en server som blir slettet etter så så mange timer. Det blir ikke helt det samme som å installere selv siden det kan være noen av funksjonene som er skrudd av, men du får ihvertfall en oversikt over layout av menyer etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 16. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2011 drupal synes jeg er stilrent og enkelt vs joomla og gir ofte like bra/bedre websider. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet 16. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2011 Kjører på med joomla og wordpress.. Det er to løsninger for to litt forskjellige behov... Joomla er ALT, enten det er blog, nettbutikk, gjestebok, statistikker, sosialt netverk, forum, osv osv du skal ha, så har joomla en eller annen funksjon eller plugin som gjør akkurat det... (litt som firefox) Wordpress er litt enklere, en enkel hjemmeside + en renspikket blogg. (+ aplugin/widgets for mye rart) Joomla er ikke direkte vanskelig, men man må liksom gjøre seg kjent og skjønne hvordan det fungerer og henger sammen. En liten joomla hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 17. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2011 Kjører på med joomla og wordpress.. Det er to løsninger for to litt forskjellige behov... Joomla er ALT, enten det er blog, nettbutikk, gjestebok, statistikker, sosialt netverk, forum, osv osv du skal ha, så har joomla en eller annen funksjon eller plugin som gjør akkurat det... (litt som firefox) Wordpress er litt enklere, en enkel hjemmeside + en renspikket blogg. (+ aplugin/widgets for mye rart) Joomla er ikke direkte vanskelig, men man må liksom gjøre seg kjent og skjønne hvordan det fungerer og henger sammen. En liten joomla hjemmeside Driver å lager "nettbutikk" selv, i wordpress. Hva har egentlig joomla som ikke WP har? Jeg har ikke skjønt det der enda. Drupal har jeg også hørt om, men... *føler det er på tide å "lære" litt mer om andre ting kanskje?* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 17. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2011 Denne siden er også basert på joomla: http://amerikanskbulldog.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar