Monica123 Skrevet 24. Juni 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Juni 2011 (endret) Tja kanskje på tide med en liten oppdatering siden snuppa er blitt 3 mnd.Vesla veide 3 kg når vi var og vaksinerte henne 12 uker gammel og hun blei målt til 27 cm i dag Tindra er med på stort sett alt som heter treninger og er helt super i leken sin å høres nesten ut som en liten piraya når hun begynner dra kampen sin Hun er tøffere enn toget spiller ingen trille om hunden hun møter er 3 kg eller 70 kg kul er den alikevel og mennesker er bare verdens kuleste.Hun elsker alle som gidder og ta litt på henne..Ellers er hun litt frøken vil ikke om dagen bjeffer veldig bestemt hvis hun har satt seg noe i hodet som matmor ikke vil eller omvendt. Jeg har målt henne i dag,men vet ikke om det er helt riktig så det for vi komme tilbake til senere Tindra gjør sitt første fremtreden i ringen på sheltie spesialen i august Bildene er tatt av Tine Therese i dag Endret 24. Juni 2011 av Monica123 Siter
Synnikken Skrevet 24. Juni 2011 Rapporter Skrevet 24. Juni 2011 Skjønneste lille tuppa Håper jeg får møtt på dere en vakker dag Siter
Monica123 Skrevet 30. Juni 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Juni 2011 Litt bilder fra Lp treningen i dag sammen med Tine og bildene er tatt av Tine som vanlig Siter
hundefrelst Skrevet 1. Juli 2011 Rapporter Skrevet 1. Juli 2011 åh gud så skjønn blir jo ikke forelska i det hele tatt! Siter
Monica123 Skrevet 26. Juli 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Juli 2011 Da er det vel kanskje på tide og oppdatere litt,men det har ikke skjedd så mye spennede så legger inn noen bilder av Tindra fra ring treningen i dag som Tine var så snill og ta.Tindra blei målt i dag på treningen til 29,5 cm. Så har vi prøvd oss på oppstillings bilde hjemme Siter
Caroline Skrevet 26. Juli 2011 Rapporter Skrevet 26. Juli 2011 Fiiine snuppa! Fin størrelse på henne også Tipper hun ender omtrent på idealhøyde som mammaen sin. Siter
Monica123 Skrevet 3. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 3. September 2011 Hjemme fra utstillingen i Drammen med følgende resultat : konk1 og 2btk hun blei stilt for Delerue Pedro Sanches md kommentaren: Ex h and expr, g balance body, hope she will not grow more,topline could be better, g and movement+ coat.. (ikke spørr om hva det egentlig står der for all den forkortelsen får jeg ikke til) Jeg synes egentlig ikke hu er så veldig stor enda,men dommeren likte kanskje små sheltier også kom det en mann bort og tok noen bilder av oss for han trudde Caroline ville ha noen Så tar vi nye tak i morgen Siter
Caroline Skrevet 3. September 2011 Rapporter Skrevet 3. September 2011 Haha, det er jo bare teit at hun ikke skal vokse mer! De vokser jo bare 2-3 cm. til så er de ferdige, og om hun fortsatt er 1 cm. mindre enn Alma så ender hun på 35-36, og ideahøyden er 35,5 liksom. Målte Alma forrige uke og hun var 34 da, og det synes jeg er helt perfekt på den alderen. Siter
Monica123 Skrevet 4. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 4. September 2011 Vi blei slått av samme tispe i dag så vi fikk exellent og ikke mer egentlig helt greit i detta været Dommeren var Maria Ceccarelli og kritikken var som følger: corr bite,nice head/exsp g.eyes, g.front/bones/feet, prop body,well tail sett,cout of g.qualiti, corr ang, moves very well.. Så vi er fornøyd med en så fin kritikk Siter
Monica123 Skrevet 8. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 8. September 2011 Her kommer 2 bilder fra i dag og vesla vokser Siter
SandyEyeCandy Skrevet 9. September 2011 Rapporter Skrevet 9. September 2011 Begynner å få et utrolig flott uttrykk, altså! Siter
Diffi Skrevet 9. September 2011 Rapporter Skrevet 9. September 2011 Så fin hun er! Ser plutselig mye mer voksen ut i ansiktet nå synes jeg Siter
Monica123 Skrevet 29. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Oktober 2011 Hjemme igjen fra Leto,men vi fikk ingen plassering i dag,men en flott kritikk : tispe av bra modell-velskåret hode,kunne hatt bedre utfylling i brystet,herlig topline,snygt bitt,behøver stabilisering i front,lever et godt liv,vakker pels/farge,bra temp. Siter
Guest LXT Skrevet 29. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 29. Oktober 2011 Fine Tindra Blir spennende å se hvordan hun utvikler seg videre. Siter
Synnikken Skrevet 16. November 2011 Rapporter Skrevet 16. November 2011 Suukk! Så utroolig søt! Siter
Kaja Skrevet 16. November 2011 Rapporter Skrevet 16. November 2011 FIne jenta si det Skal hun være med til lillestrøm? Å duu, kommer du deg dit selv? Jeg vet rett å slett ikke om jeg har plass. Men jeg kan sikkert låne mamma sin da, om vi bare lar vær å vinne så mye som sist (haha) 1 Siter
Recommended Posts