Anette Skrevet 2. Juni 2011 Rapporter Skrevet 2. Juni 2011 Her kan vi legge bilder fra treffet idag. Bilder tatt av Enits Issi Saeta Villa Marvin som er mer engasjert enn Villa i å hoppe over Baghera kan også Marvin Anette Nedklipt Bob (var ikke det riktig navn?) Iner LivB studerer peggy Happy Peggy Kelpie in yah face Iver Yaris Alma Mer kommer
Enits Skrevet 2. Juni 2011 Rapporter Skrevet 2. Juni 2011 Jeg er lat osv, så jeg har bare lastet opp til facebook album. Så de som vil se får se der http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150196988866677.334045.598876676 første album http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150197022266677.334057.598876676 Andre album http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150197038621677.334063.598876676 Tredje Album
ida Skrevet 2. Juni 2011 Rapporter Skrevet 2. Juni 2011 Så fine hunder, alle sammen. Orry og Norma var vel av modellene, kanskje?
Caroline Skrevet 2. Juni 2011 Rapporter Skrevet 2. Juni 2011 Det er ikke Alma, det er søstern Maloú Sitter og ser gjennom bildene nå, mange fine!
Renate A Skrevet 2. Juni 2011 Rapporter Skrevet 2. Juni 2011 Liker så godt Iver, utrolig skjønn Setter
Guest LXT Skrevet 2. Juni 2011 Rapporter Skrevet 2. Juni 2011 Kjempefine bilder Ser det ble tatt bilde av meg i slaget også, veldig lekkert. Og jeg ser ganske streng ut
Enits Skrevet 2. Juni 2011 Rapporter Skrevet 2. Juni 2011 Håper det ble noen brukelige bilder. De som vil ha tar selvfølgelig
Guest LXT Skrevet 2. Juni 2011 Rapporter Skrevet 2. Juni 2011 Håper det ble noen brukelige bilder. De som vil ha tar selvfølgelig Kjempefine bilder! Og stjeler nok noen siden vi får lov
Enits Skrevet 2. Juni 2011 Rapporter Skrevet 2. Juni 2011 Kjempefine bilder! Og stjeler nok noen siden vi får lov Digger Marvin med parabolører
TeamTwo Skrevet 2. Juni 2011 Rapporter Skrevet 2. Juni 2011 Oooo, det så koselig ut Så mange fine hunder, og så flott vær! Og jeg ser hvor Anette ble solbrent *fnis*
Caroline Skrevet 2. Juni 2011 Rapporter Skrevet 2. Juni 2011 Hoppebildene ble veldig kule! Og jeg er sååå glad Saeta ville ta metallen over hinder Hun har knapt villet løfte den fra bakken før nå i det siste. Stjeler nok et par bilder til bloggen ja.
Enits Skrevet 2. Juni 2011 Rapporter Skrevet 2. Juni 2011 Hoppebildene ble veldig kule! Og jeg er sååå glad Saeta ville ta metallen over hinder Hun har knapt villet løfte den fra bakken før nå i det siste. Stjeler nok et par bilder til bloggen ja. Og det ble foreviget på bilde!
Artemis Skrevet 2. Juni 2011 Rapporter Skrevet 2. Juni 2011 Jøss, hvor mange soniser og hunder var tilstede? Ser ut til å være en stor gjeng!
Anette Skrevet 2. Juni 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Juni 2011 Marvin med to hunder,pippin hundelos,ingvild,enits. nirm nmed vida,jeg med mine 2,soppen med 3,caroline med 2,siri e med 3, Monica med 2, sandyeyecandy med 2, livb uten hund,doffenguttenmin med 2+ familie, iner med to,en jeg har glemt navn på med datte og nedklipt hund, tofflus med 3 linesk med 2 og carolines valpekjoper var innom, trooor det var alle? hmmm vi hadde navnerunde for å si det sånn :-p
Enits Skrevet 2. Juni 2011 Rapporter Skrevet 2. Juni 2011 Vivian81 og finske lapphunden bob med datter
Guest janson Skrevet 2. Juni 2011 Rapporter Skrevet 2. Juni 2011 Marvin med to hunder,pippin hundelos,ingvild,enits. nirm nmed vida,jeg med mine 2,soppen med 3,caroline med 2,siri e med 3, Monica med 2, sandyeyecandy med 2, livb uten hund,doffenguttenmin med 2+ familie, iner med to,en jeg har glemt navn på med datte og nedklipt hund, tofflus med 3 linesk med 2 og carolines valpekjoper var innom, trooor det var alle? hmmm vi hadde navnerunde for å si det sånn :-p *tromme med fingrene* Sikker på at du har husket alle? + (springer)Anette med to stk . Ellers fine bilder, og kjempekos med treff!
Anette Skrevet 2. Juni 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Juni 2011 Hihi hvordan klarte jeg å glemme mikke? :-o beklager. vi blir gjerne med på tur en dag etter flytting er over, akkurat nå snorker kelpien på ryggen i sofaen. :-p
Peers Skrevet 2. Juni 2011 Rapporter Skrevet 2. Juni 2011 Så fine hunder, alle sammen. Orry og Norma var vel av modellene, kanskje? Det stemmer Marvin med to hunder,pippin hundelos,ingvild,enits. nirm nmed vida,jeg med mine 2,soppen med 3,caroline med 2,siri e med 3, Monica med 2, sandyeyecandy med 2, livb uten hund,doffenguttenmin med 2+ familie, iner med to,en jeg har glemt navn på med datte og nedklipt hund, tofflus med 3 linesk med 2 og carolines valpekjoper var innom, trooor det var alle? hmmm vi hadde navnerunde for å si det sånn :-p Du glemte janson med Mikke, samt meg med Norma og Orry Med mindre jeg overså noe i oppramsingen din! Takk for hyggelig treff alle sammen! Moro å se bilder Edit: janson var raskere!
SiriEveline Skrevet 2. Juni 2011 Rapporter Skrevet 2. Juni 2011 Liker så godt Iver, utrolig skjønn Setter Han er skikkelig godgutt også! En real bamsemoms, om enn litt usikker, men han så ut til å storkose seg på treff Dessverre klarte visst en viss meg å glemme tid og dag helt, og Iver skulle vist egentlig ha vært på duetrening.. hadde 14 tapte anrop da jeg satte meg i bilen. Heldigvis gikk det fint, og Chico ble tatt med istedenfor.. og vips viste han tydelige standtendenser.. så alt gikk bra til slutt Tusen takk for treff alle sammen! Og jeg kommer med mine bilder etterhvert, en gang i løpet av morgendagen
SoppenCamilla Skrevet 2. Juni 2011 Rapporter Skrevet 2. Juni 2011 HAHA! Peggy hadde jo kjempestort hue! Skal se igjennom bilder og slikt nuh!
Carro92 Skrevet 2. Juni 2011 Rapporter Skrevet 2. Juni 2011 Så ut til at dere hadde det kjempe morro! Må prøve å bli med neste gang, jeg og Taz måtte jo gå med en gang..
Whoopsis Skrevet 2. Juni 2011 Rapporter Skrevet 2. Juni 2011 Hey, du glemte meg også! Herlige bilder!
Anette Skrevet 2. Juni 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Juni 2011 Jeg skylder på migrene og sliten,også telte jeg bare de jeg husket i stoler vel *host*
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar