Wanderlust Skrevet 3. Juni 2011 Rapporter Skrevet 3. Juni 2011 Vi kan bare oppsummere at vi var en stor gjeng med mennesker og hunder!? Ingen glemt! Kjempegøy med så bra oppmøte på treff! Og flotte bilder fra dere som tok
xxx12345 Skrevet 3. Juni 2011 Rapporter Skrevet 3. Juni 2011 Herlige bilder fra et fint treff Kan jeg stjele bilder?
SoppenCamilla Skrevet 3. Juni 2011 Rapporter Skrevet 3. Juni 2011 Stjel bilder, du! Fint om du linker til bloggen feks.
Tøfflus Skrevet 3. Juni 2011 Rapporter Skrevet 3. Juni 2011 Som vanlig et hyggelig treff og flotte bilder Det av Mocca er jo bare sååå på kornet, rampete uttrykk med tungespissen i munnviken Og som vanlig var vi bare en snartur innom, har visst ikke ro i rompa disse salukifolkene
rottmaneier Skrevet 3. Juni 2011 Rapporter Skrevet 3. Juni 2011 Dette så veldig koselig ut som vanlig! Men hvor annonserer dere disse treffene? Jeg vil gjerne vært med engang
Wanderlust Skrevet 3. Juni 2011 Rapporter Skrevet 3. Juni 2011 Dette så veldig koselig ut som vanlig! Men hvor annonserer dere disse treffene? Jeg vil gjerne vært med engang Uner kategorien "Hundetreff" og Oslo
rottmaneier Skrevet 3. Juni 2011 Rapporter Skrevet 3. Juni 2011 Uner kategorien "Hundetreff" og Oslo Det visste jeg jo egentlig da
Peers Skrevet 3. Juni 2011 Rapporter Skrevet 3. Juni 2011 Veldig fine bilder! Jeg stjeler de to bildene av mine; Orry var jo bare goood på sovebildet, og jeg er imponert over at du klarte å få et fint bilde av begge to sammen!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar