borderen Skrevet 1. Juni 2011 Rapporter Skrevet 1. Juni 2011 For EN gangs skyld husket jeg at det var EFIT! Selvfølgelig havnet den på en lite innholdsrik hverdag... Frokost i 9-tida Mens jeg kjemper meg igang med en tungskrevet bok i etologien, tar hundene å bruk den ny hundesenga si - peisen (som ikke kan brukes pga no pipe-greier). 1 time senere: Kiter mener lesing er kjedelig... .. på tide med en sykkeltur! 1 time senere er vi snart hjemme igjen! Jeg møter til forelesning kl 14.15, men oppdager at det er gitt beskjed på Fronter kl 13.59 at forelesningen er avlyst Setter meg på skolen og leser litt mer kl 16 går jeg bort til posten, men når jeg passerer Svanedammen møter jeg disse små tassene! Fortjener faktisk 2 bilder denne timen, bare fordi de er så søte : Vel hjemme igjen møter jeg nok en søt skapning; møbeltapetserern som jobber i låven der jeg leier har fått seg en ny vorster (11 uker) Skikkelig silkeklump! Jeg har laget meg en av mine favorittretter - pai med bunn av grovmel og cottage cheese! i 19-tida tar jeg en tur ut for å trene litt neseprøve og andre småting jeg må fikse før NM til helgen Kiter skal ikke gå NM, men fikk prøve seg litt han også. Flinke gutten!
Ingvild Skrevet 1. Juni 2011 Rapporter Skrevet 1. Juni 2011 Så herlige bilder! Og så flink du er til å lage mat på studentbudsjett, det så skikkelig skikkelig godt ut faktisk.
MegaMarie Skrevet 1. Juni 2011 Rapporter Skrevet 1. Juni 2011 Kjempe fine bilder Hadde en alt for kjedelig dag bestående av eksamen (vet ikke om de hadde godtatt at jeg tok bilder uansett ) så det ble ikke bilder på oss. Syntes også maten din så veldig god ut!
borderen Skrevet 1. Juni 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Juni 2011 Hihi! Matbudsjettet, ja... Må innrømme at jeg ikke er så god på det Jeg er egentlig ikke særlig glad i brødmat, så jeg klarer meg ikke uten spekeskinke med brieost eller roastbiff med avokado og tomat! Men, men... tar det igjen ved å shoppe lite
Kristiin Skrevet 1. Juni 2011 Rapporter Skrevet 1. Juni 2011 Paien så jo supergod ut jo! Gjerne legg ut oppskift!
Benedicte Skrevet 1. Juni 2011 Rapporter Skrevet 1. Juni 2011 Så sunn du er! Og skolen er jo så fin at jeg nesten håper at NVH flytter dit
Maria Skrevet 1. Juni 2011 Rapporter Skrevet 1. Juni 2011 Så sunn du er! Og skolen er jo så fin at jeg nesten håper at NVH flytter dit Ja, da blir i hvertfall håpet ditt sannhet, for NVH flytter til Ås
borderen Skrevet 1. Juni 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Juni 2011 Paioppskrift: Bunn: - 60 g smør - 2 dl grovmel - 100 g cottage cheese Bland sammen og forstek i ca 10 min (?) Fyll: 4-5 egg + ulike grønnsaker (brokkoli + paprika + sopp + tomat), litt salt og pepper + skinke/bacon el.l. + litt ost på toppen Stek på 180-220 grader til osten blir gylden Er nok ikke sååå sunn... eller... jeg burde i hvertfall spist en god del mindre, men det er jo så godt! Ja, da blir i hvertfall håpet ditt sannhet, for NVH flytter til Ås ja, men det er vel ikke ferdig før i 2018 tror jeg! DA skal jeg begynne på veterinærstudiet
Artemis Skrevet 1. Juni 2011 Rapporter Skrevet 1. Juni 2011 Søteste hundene! Og så fikk jeg lyst til å lage pai!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar