MsFoster Skrevet 28. Mai 2011 Rapporter Skrevet 28. Mai 2011 Hadde ikke vært min vofs som hadde fått en sånn nei, ser allerede for meg den ynkelige kenguru-hoppinga!
MiO Skrevet 29. Mai 2011 Rapporter Skrevet 29. Mai 2011 RearGear No more mr Brown eye.... Så det er for mye for enkelte hundeeiere å se rumpa på hunden, altså?
Anette Skrevet 29. Mai 2011 Rapporter Skrevet 29. Mai 2011 Passer jo sammen med diskusjonen om at rumpehull var lite pent å se på når man gikk tur
MiO Skrevet 29. Mai 2011 Rapporter Skrevet 29. Mai 2011 Passer jo sammen med diskusjonen om at rumpehull var lite pent å se på når man gikk tur Ikke si at det har vært en diskusjon ang. det her på Sonen...? HVOR?
Djervekvinnen Skrevet 29. Mai 2011 Rapporter Skrevet 29. Mai 2011 Hehe ja det lurer jeg også på. Har ikke kommet over den diskusjonen her inne
Lola Pagola Skrevet 29. Mai 2011 Rapporter Skrevet 29. Mai 2011 Den greia har jeg faktisk kjøpt, bruker den når vi er i byen og sånn. Veldig greit, hater å plukke opp bæsj, og virker som denne gjør at han holder seg lengre. Malinck la kanskje merke til den i dag?
Anette Skrevet 29. Mai 2011 Rapporter Skrevet 29. Mai 2011 Ikke si at det har vært en diskusjon ang. det her på Sonen...? HVOR? Det var i chatten en gang, hvordan vi stirret i rompa til hundene våre Og jeg hra diverser "uheldige" bilder av Amiga
Cloudberry Skrevet 29. Mai 2011 Rapporter Skrevet 29. Mai 2011 Den greia har jeg faktisk kjøpt, bruker den når vi er i byen og sånn. Veldig greit, hater å plukke opp bæsj, og virker som denne gjør at han holder seg lengre. Malinck la kanskje merke til den i dag? Tuller du nå? Hvis ikke - nei jeg så det ikke, og hadde jeg gjort det hadde jeg ledd sorry, men!
AnnChristin Skrevet 30. Mai 2011 Rapporter Skrevet 30. Mai 2011 Har en kamerat som syntes det er lite pent hver gang bikkja svinser rundt og han sitter på bakken, kanskje noe jeg burde kjøpe til han
Lola Pagola Skrevet 30. Mai 2011 Rapporter Skrevet 30. Mai 2011 Tuller du nå? Hvis ikke - nei jeg så det ikke, og hadde jeg gjort det hadde jeg ledd sorry, men! Neida så klart tuller jeg :lol:
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar