Gå til innhold
Hundesonen.no

Millis promoterer


Kristiin

Recommended Posts

Skrevet

Milla promoterer for hurtta lifegard kolleksjon, med den gule sela :aww:

DSC_0001.JPG

DSC_0006.JPG

Jeg har ikke en elegant hund, så fult klar over det også vettu.. :aww:

DSC_0007.JPG

Happyface

DSC_0008.JPG

DSC_0026.JPG

Rapptus

DSC_0027.JPG

Legg merke til vampyr tennene...

DSC_0028.JPG

DSC_0033.JPG

Har kombinerer hun to ganske avanserte momenter. Løping + snusing :aww:

DSC_0039.JPG

DSC_0065.JPG

DSC_0054.JPG

Glemte(!) dette bildet. Av og til kommer jævel i henne til syne :P

Så, hvordan var promoteringen? Noen som kommer til og "løpe og kjøpe" sela i gul nåå ? :aww:

Guest Lilli22
Skrevet

Ja denne fikk jeg veldig lyst på! =) hva koster en slik sele?

Milla kledde den =)

Skrevet

Nei, fant ut i dag at jeg likte Trixie selen bedre, av en eller annen grunn. Ville hatt huttra sin i rååsa om jeg skulle hatt den :lol:

Men veldig fine bilder :D

Skrevet

Den sela er på ønskelista til begge hundene her ihvertfall! :D

Edit: Ikke BARE fordi Milla promoter altså, kikka på den en stund før :lol:

Skrevet

Ja denne fikk jeg veldig lyst på! =) hva koster en slik sele?

Milla kledde den =)

Takk, jeg betalte 169 kroner for den her. :)

Nei, fant ut i dag at jeg likte Trixie selen bedre, av en eller annen grunn. Ville hatt huttra sin i rååsa om jeg skulle hatt den :lol:

Men veldig fine bilder :D

Jeg har begge selene, liker begge. To ganske forskjellige seler dog. :)

Hehe, takk, egentlig ble jeg ikke så fornøyd selv med bildene, ganske feil instillingere så jeg senere.. Men noen ble ok :)

Den sela er på ønskelista til begge hundene her ihvertfall! :D

Edit: Ikke BARE fordi Milla promoter altså, kikka på den en stund før :lol:

Tsss, nå lyger du, selfølgelig er det kun pga av promoteringen til Milla :aww:

Skrevet

Jeg har begge selene, liker begge. To ganske forskjellige seler dog. :)

Jeg trodde de var helt like med unntak av farge og refleks..? Hva er forskjellen?

Skrevet

Jeg trodde de var helt like med unntak av farge og refleks..? Hva er forskjellen?

Det er denne trixie selen det blir referert til ja?

Trixieselen har jo denne "godpelsen" som fort kan floke til hunder med lang pels. Trixie selen er også en sele som jeg skjeldent ser sitter som et skudd på en hund. Det er en sele som sitter litt sånn "løst og fast"- det gjør den iværtfall på Milla. Mens hurttaselen er en sele som sitter mer kompakt og ikke er beregnet for og sitte "løst og fast". Den skal rett og slett sitte veldig kompakt i forhold til Trixieselen. Også har den refleks :) Det er da mine tanker rundt de to selene :)

Skrevet

Ja denne fikk jeg veldig lyst på! =) hva koster en slik sele?

Milla kledde den =)

Jeg har denne selen til Chessea også, i strl. 80. Tror den ville passet Aron også,siden den er en smule stor til Chessea, som veie ca. 20 kg. Den er nice! hehe. Og sitter bra på hunden.

Og Milla... Hun er søt, da. :D

Skrevet

Jeg har denne selen til Chessea også, i strl. 80. Tror den ville passet Aron også,siden den er en smule stor til Chessea, som veie ca. 20 kg. Den er nice! hehe. Og sitter bra på hunden.

Og Milla... Hun er søt, da. :D

Milla har også 80, den er litt stor rundt halsen, men 70 ble for trang. Hun vipper nærmere oppi 30kg hun da. :)

Hihi, takk!

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
    • Har en ikke røykefri hund som jeg sliter med å nappe ørene på. Har sett at det er en slags saks man kan nappe det lettere på. Eller finnes det noe annet enn fingrene? Hunden jeg har stritter sånn i mot og jeg sliter virkelig siden hun er ekstremt hårsår. Jeg får ikke tak i pelsen der fordi hun vrir seg unna med kroppen og med hodet og alt. Og jeg kan ikke dra til dyrlegen hver eneste gang heller.
    • Det kommer jo an på om du ønsker å åpne og lukke port hver gang du skal kjøre inn og ut. Jeg ville nok hatt bil og kjøring utenfor gjerdet, for å unngå fare for påkjørsel av hunder.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...