Gå til innhold
Hundesonen.no

Millis promoterer


Kristiin

Recommended Posts

Milla promoterer for hurtta lifegard kolleksjon, med den gule sela :aww:

DSC_0001.JPG

DSC_0006.JPG

Jeg har ikke en elegant hund, så fult klar over det også vettu.. :aww:

DSC_0007.JPG

Happyface

DSC_0008.JPG

DSC_0026.JPG

Rapptus

DSC_0027.JPG

Legg merke til vampyr tennene...

DSC_0028.JPG

DSC_0033.JPG

Har kombinerer hun to ganske avanserte momenter. Løping + snusing :aww:

DSC_0039.JPG

DSC_0065.JPG

DSC_0054.JPG

Glemte(!) dette bildet. Av og til kommer jævel i henne til syne :P

Så, hvordan var promoteringen? Noen som kommer til og "løpe og kjøpe" sela i gul nåå ? :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja denne fikk jeg veldig lyst på! =) hva koster en slik sele?

Milla kledde den =)

Takk, jeg betalte 169 kroner for den her. :)

Nei, fant ut i dag at jeg likte Trixie selen bedre, av en eller annen grunn. Ville hatt huttra sin i rååsa om jeg skulle hatt den :lol:

Men veldig fine bilder :D

Jeg har begge selene, liker begge. To ganske forskjellige seler dog. :)

Hehe, takk, egentlig ble jeg ikke så fornøyd selv med bildene, ganske feil instillingere så jeg senere.. Men noen ble ok :)

Den sela er på ønskelista til begge hundene her ihvertfall! :D

Edit: Ikke BARE fordi Milla promoter altså, kikka på den en stund før :lol:

Tsss, nå lyger du, selfølgelig er det kun pga av promoteringen til Milla :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde de var helt like med unntak av farge og refleks..? Hva er forskjellen?

Det er denne trixie selen det blir referert til ja?

Trixieselen har jo denne "godpelsen" som fort kan floke til hunder med lang pels. Trixie selen er også en sele som jeg skjeldent ser sitter som et skudd på en hund. Det er en sele som sitter litt sånn "løst og fast"- det gjør den iværtfall på Milla. Mens hurttaselen er en sele som sitter mer kompakt og ikke er beregnet for og sitte "løst og fast". Den skal rett og slett sitte veldig kompakt i forhold til Trixieselen. Også har den refleks :) Det er da mine tanker rundt de to selene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja denne fikk jeg veldig lyst på! =) hva koster en slik sele?

Milla kledde den =)

Jeg har denne selen til Chessea også, i strl. 80. Tror den ville passet Aron også,siden den er en smule stor til Chessea, som veie ca. 20 kg. Den er nice! hehe. Og sitter bra på hunden.

Og Milla... Hun er søt, da. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har denne selen til Chessea også, i strl. 80. Tror den ville passet Aron også,siden den er en smule stor til Chessea, som veie ca. 20 kg. Den er nice! hehe. Og sitter bra på hunden.

Og Milla... Hun er søt, da. :D

Milla har også 80, den er litt stor rundt halsen, men 70 ble for trang. Hun vipper nærmere oppi 30kg hun da. :)

Hihi, takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Hahah frykter absolutt puberteten med første hannhund! Wææ!😬
    • 5 mnd og en stund er det fint. Og så kommer puberteten. Da er det ikke fred å få på et par år.
    • @maysofieer vel for tiden vår lokale gjeter-ekspert. Jeg synes det høres ut som dere har greit aktivitetsnivå, og så lenge hunden får brukt seg utenom sesongen så bør det ikke være noe stort problem.
    • Syns foreløpig den 0-4 måneder var den kjedeligste fasen 😂 Vi er ved 5 måneder nå, og jeg syns alt er mye bedre nå. Fra 2-4 måneder skal de bare tisse, sove, spise og leke. Nå kan han noen få ting, han kan gå skikkelige turer, han sover i lengre strekk, tisser ikke inne, biter egentlig mye mindre nå enn før selv om han er midt i tannfelling. Men, jeg skal være forsiktig med å si det for tidlig. Han kan enda få en periode hvor han blir en skikkelig slitsom valp/unghund 😂. Men akkurat nå flyter vi på en fin rosa sky ved 5 måneder 🥰 
    • Hei! Jeg og samboer vurderer Border Collie som neste hund. Eier pdd en finsk lapphund på 13 mnd. Ny hund blir ikke för om et halvt år. Da söster har sau og ikke mulighet til å ha hund selv, tenkte det vi det kunne värt en lösning å skaffe border collie hun kan bruke under gjetning da vi uansett hadde skaffet en hund nr 2. Vi satser på å bruke hunden til lydighetstrening, ettersök og muligens bruks i tillegg til gjeting. Det vi da lurer på er hvordan det vil gå når hunden kun brukes til gjeting om hösten. Vi må jo selvfölgelig trene gjennom vinteren men dette kan jo variere i hyppighet. Dere som har bc, hvor mye aktivisering får den ila en uke/per dag? Evt andre ting vi bör vurdere og tenke over!   Takk for alle innspill!! 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...