Jump to content
Hundesonen.no

Hund blir løpt ned av rådyr

tulip

Recommended Posts

Oooo... kunne man lagt inn en bestilling på time hos det rådyret? Hadde vært noe for å temme villdyret som bor inni plysjbamsen min.

Eller, øh, han hadde vel bare tenkt at det var kult. Æsj :hmm:

Haha!

Men hvorfor lot eieren hunden gå løs når dem oppdaget rådyret?? Jeg ville hente inn hunden, ikke bare latt den gå løs, og stått å filmet :P Men det ble jo morsomt da!

Hadde jeg hatt en hund som var så lite interessert i vilt, så ville jeg kanskje ikke ropt den inn jeg heller. Boxeren ser jo ikke på rådyret engang :)

Flirer litt av denne setningen i artikkelen da:

Uten forvarsel snur det spinkle dyret rundt og setter fart rett mot den kraftige boxeren.

Høres veldig dramatisk ut, men rådyret er større enn boxeren, liksom.. Og tydeligvis mer aggressiv enn bikkja :P

Guest Belgerpia

Ubetalelig - stakkars hund :). Han prøvde jo å komme unna også gjorde han - taaaakar.

Morsomt - veldig morsomt! Hun hadde sikkert kalv liggende ett eller annet sted i nærheten.

Jeg hadde faktisk ikke ropt inn Tesh jeg heller om vi hadde møtt på rådyr, hun kommer nemlig løpene selv (vi har møtt på en gang) og var livredd og gjemte seg mellom beina mine :rolleyes2:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...