Jump to content
Hundesonen.no

Hammerfest, 21 & 22 mai.

civga

Recommended Posts

På lørdag stilte vi for dommerem Norman Deschuymere.

Kodak vant juniorklassen med Excellent og CK, han ble også BIR og BIR junior

'' Scissor bite, very nice head, good eyes/ears. Good neck, strong back, very good chest, good angulations and good bones. Very good movement, good tail.''

Siden Kodak ble BIR junior skulle han inn i Junior BIS finalen. Han viste seg fram virkelig og koste seg i ringen, når dommeren kom å kjente på Kodak måtte Kodak gi et lite kyss til dommeren. Lille stjernen min slo til og ble BIS Junior!

Etter at BIS Junior var ferdig måtte jeg løpe til oppsamlingsringen for å gjøre oss klare til BIG finalen. Nok en gang viste gutten seg vakkert i ringen, han ble BIG2!

På søndag dømte dommeren Petru Muntean.

Nok en gang vant Kodak juniorklassen med Excellent og CK, han ble også BIR og BIR Junior.

''12 months. Excellent type. Very well balanced, excellent head, correct bite. Excellent body structure, excellent coat and pigment. The male is outstanding in movement.

Denne gangen var det ikke like mye action og showing hos Kodak, han var sliten og det hadde vært en lang dag for han. Men likevel ble han BIS Junior igjen, flinke flinke gutten min!

I BIG finalen var det heller ikke mye liv i gutten, denne gange prøvde han virkelig å vise mamma at han er flink og han virkelig ville gjøre meg glad, men han var sliten. Han sto som en prest og jeg er kjempe stolt av Kodak. Han ble BIG2 idag også.

Alt i alt er jeg kjempe fornøyd med helgens utstilling! :D

5757798971_929bbe55ec_z.jpg

Tusen takk alle sammen! Kan ikke si at jeg syns han er noe stygg hvert fall :wub:

Tiwi: Jepp Kodak skal stilles i Tromsø, også skal jeg gå agility med Kenzo :) Skal du dit?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...