Kaja Skrevet 20. Mai 2011 Rapporter Skrevet 20. Mai 2011 Da har vi prøvd blodspor, og jeg ville si at det gikk med stort hell! I går ble vi med Kiyomi og SandraEyeCandy her inne, sammen med hundene Kiyomi, Imuoto og Aiko. Cosmo ble ikke med i går, da han er litt slitsom å ha med seg hjem til folk, høh. Jeg og Kiyomi la ut spor, så henta jeg Sandra etterpå Alle hundene var flinke og Sandra var helt i ekstase over Aiko Tesh har jo ikke gjort det før, og selvom hun vimsa (på Tesh vis) så fant hun fram og syns det var utrolig morsomt! Hopp å sprett og tjohei med griseøret! Jeg ødela litt da jeg surra det til med sporlina da, men hun var flink uansett Glad for griseøre! Så har vi min andre lille fantastiske gutt Cosmo var som sakt ikke med i går, men vi har gått spor i dag. Hadde veldig lite blod igjen, så ble et veldig kort spor, men Cosmo har jo ikke gjort det før han heller, så det var jo greit nok det! Cosmo var helt på hugget og fant sporstart før meg (hadde glemt å merke starten) Han gravde, lukta, gravde og lukta før han satt avgårde etter sporet! I dag klarte jeg å la vær og ødelegge også. Han mista sporet noen sekunder, man fant fort tilbake igjen og rett til sporslutt uten å nøle, uten å ta hodet opp fra bakken. Smarte meg hadde desverre lagt kjøttdeigen rett ved siden av en maurtue så det var maur på den og mr. C hater maur. Så ble litt amputert slutt desverre, men han fikk spist kjøttdeig uten stor entusiasme, han ville heller lete etter mer spor! Så absolutt noe vi skal gjøre mer av! And off we go! hmm hvor ble det av? Derja! Belønning uten den største entusiasme Han ville jo mye heller snuse på blod må vite! Vakre lille sporgutt
Yodel Skrevet 20. Mai 2011 Rapporter Skrevet 20. Mai 2011 Flinkeste Cosmo det tenker jeg! De fleste basenjier er "naturals" på blodspor. Kjempegøy!!
Monica123 Skrevet 20. Mai 2011 Rapporter Skrevet 20. Mai 2011 Flinkeste Cosmo det tenker jeg! De fleste basenjier er "naturals" på blodspor. Kjempegøy! Flinke Cosmo og Tesh
SiriEveline Skrevet 21. Mai 2011 Rapporter Skrevet 21. Mai 2011 Helt enig Være med endag Monica ? Jeg vil og!! Helt nybegynner på det der, men tror Tinka kommer til å digge det!
SandyEyeCandy Skrevet 21. Mai 2011 Rapporter Skrevet 21. Mai 2011 Utrolig kult at det funka med Cosmo også, og ikke minst at du vil fortsette å trene!
Monica123 Skrevet 21. Mai 2011 Rapporter Skrevet 21. Mai 2011 Helt enig Være med endag Monica ? Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
MegaMarie Skrevet 21. Mai 2011 Rapporter Skrevet 21. Mai 2011 Så kjekt Gleder meg bare mer og mer til sporkurs selv jeg nå
Kaja Skrevet 22. Mai 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Mai 2011 Cosmo var jo helt rå, skal legge spor igen i morgen for å si det sånn Tesh var absolutt flink hun å da, men skulle tro Cosmo aldri hadde gjort annet
Peers Skrevet 22. Mai 2011 Rapporter Skrevet 22. Mai 2011 Flinke begge to Vi er gjerne med på blodsportreninger vi også, altså
Anette Skrevet 22. Mai 2011 Rapporter Skrevet 22. Mai 2011 Flinke begge to Vi er gjerne med på blodsportreninger vi også, altså Jeg også flytter jo snart nå!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar