Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpisen er født :-D

HHC

Recommended Posts

Skrevet

Hvis noen sitter med forslag på noen engelske sitcoms som valpis kan hete på papiret blir jeg også glad! :D Absolutely fabulous er desverre tatt, men kikker litt på keeping up appearances, hehe :P

Black Books. :ahappy:

IT Crowd.

Phoenix Nights.

Green Wing.

Skrevet

Hvis noen sitter med forslag på noen engelske sitcoms som valpis kan hete på papiret blir jeg også glad! :D Absolutely fabulous er desverre tatt, men kikker litt på keeping up appearances, hehe :P

Life Of Brian (Mel Brooks)......?

• 1 month later...
Skrevet

Valpis har blitt 5 uker - og jeg har besøkt hele flokken :D

Noen smakebiter:

IMG_1054.jpg

IMG_0921.jpg

IMG_0762.jpg

IMG_0741.jpg

Så en liten smakebit for de eksteriørinteresserte:

264847_10150210931235922_656730921_7318148_4691239_n.jpg

Hannhund 5 uker

ÅÅÅÅ, gleder meg :D :D :D

Skrevet

Er det den svarte du skal få deg? synes de brune var nydelige, god mørk brun :D

Jeg tror nok det blir en svart en, brun er vanskelig i forhold til utstilling og sånn - og jeg ønsker meg jo en med supert eksteriør :)

Wow, den var lekker!

Det syntes jeg òg, han har en lekker bror som er hakket mer elegant i typen. Men var uansett overrasket over hvor mye kropp de hadde til å være 5 uker, hadde sett for meg at de enda var ganske bollete og klumpete :)

• 2 weeks later...
Skrevet

Ingenting er så vakkert som en retriever valp, og flatten er intet unntak. VIrkelig flotte valper :wub: , og må si meg enig med at de hadde flotte kropper allerede etter 5 uker. Tøtta vår var ei trulte på korte bein og med god valpemage på den tiden :wub:

Skrevet

I morgen drar jeg for å hente rygg-gutten vår :D

Hverdagsnavn er fortsatt ikke helt bestemt, men tror nok ikke det blir Onslow (fra serien) :P

Nytt bilde fra for noen dager siden :

8uker.jpg

Guest Dratini
Skrevet

En flott liten fyr som vi sikkert får masse bilder og oppdateringer om fremover! :wub: Gratulerer!

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Zelda røyter å vi trenger en børste. Jeg kommer ikke på hva vi har brukt før. Det er kun for å få av litt hår nå under røyting, ellers får pelsen greie seg selv her i gården. For øyeblikket virker det som det er mest dekkhår type pels hun har.
    • Enig, "gamle erfaringer" er vanskelig å bli kvitt. Skal ikke mye til hos oss heller før gammelt grums flyter opp. Bra hun får oppfølging av fagfolk, som sikkert hjelper med å holde fokus på hunden som ER og ikke hunder som VAR🌸
    • Håper på det. Behandler er iallefall positiv, jeg blir litt negativ merker jeg basert på tidligere erfaring. Men det er positivt at hun ikke halter eller noe sånt og tilsynelatende bygger fin og jevn muskulatur og ifølge behandler er myk og fin med god bevegelsesfrihet i ledd. 
    • Artig med rykk-og-napp-voksing😬 Håper vondt'er er forbigående🤞
    • Zelda vokser som ugress, dessverre i så stor grad at hun har litt problemer med muskulære spenninger (håper iallefall det er alt det er), men vi koser oss masse og hun utvikler seg fint tross alt og litt enkel behandling holder ting i sjakk. Gleder meg dog til hun ser litt penere og mer balansert ut, så fort fronten tar igjen bakparten så skyter bakparten fart igjen og vokser 5 cm "over natten".  Og håper hun ikke blir alt for stor. 🙈 Håper på mange fine valpevennlige turer ila høsten,  har så smått begynt å trene litt, lærer utrolig fort, men merker godt at det ikke er en rase som er avlet for bruk lenger. Iallefall ikke særlig målrettet. Men det bor en del i henne så tipper det blir en gøyal hund å trene på sikt når man bare får kanalisert det litt bedre.   
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...