Artemis Skrevet 6. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2011 Kjekt å lese om Nora. Høres ut som om hun er ganske liten? Herlige bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 6. Juni 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2011 Kjekt å lese om Nora. Høres ut som om hun er ganske liten? Herlige bilder! Jeg vet ikke hvordan størrelsen eller vekten vanligvis er på bc valper på 12 uker. Hun har vokst en del siden jeg fikk henne, men vekten er ikke den største(tror jeg!) Hun spiser ikke så mye, 2 av og til 3 måltider for dagen. Skal begynne å lage mindre porsjoner, og se om hun muligens vil spise mer gjennom en dag. Har prøvd det tidligere, men greit å prøve igjen.. Men den pleier å gå ned hvis jeg blander i litt ris, yoghurt ol. Noen som kan svare på om hun er liten for alderen? Kan prøve å måle hvor høy hun er også, men hun sover nå. Hun er altså 5 1/2- 6 kg. og 12 uker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 6. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2011 Altså, jeg er ingen BC-ekspert, og siden størrelsen på rasen varierer ganske mye, så vil jo størrelse på valper variere, og de vokser jo i rykk og napp. Hun bare høres ikke ut som noen kjempe, men jeg har litt dårlig sammenligningsgrunnlag, hihi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 6. Juni 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2011 Altså, jeg er ingen BC-ekspert, og siden størrelsen på rasen varierer ganske mye, så vil jo størrelse på valper variere, og de vokser jo i rykk og napp. Hun bare høres ikke ut som noen kjempe, men jeg har litt dårlig sammenligningsgrunnlag, hihi. Tror hun er litt liten, men ja, det kan komme og gå! Mamma'en er muligens litt liten, vet ikke høyden på henne. Pappa'en tror jeg er "normal". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 6. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2011 Hun blir neppe noe king sized BC iallefall Herlige Nora Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 6. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2011 Tror hun er litt liten, men ja, det kan komme og gå! Mamma'en er muligens litt liten, vet ikke høyden på henne. Pappa'en tror jeg er "normal". Kanskje hun blir en liten minicollie som min? Min veier 15,5 kg og er hannhund liksom.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 6. Juni 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2011 Hun blir neppe noe king sized BC iallefall Herlige Nora Nei, tror nok ikke det Kanskje hun blir en liten minicollie som min? Min veier 15,5 kg og er hannhund liksom.. Mulig! Da har hun 10kg å gå på haha :rolleyes2: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 6. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2011 Herlige Nora Hun ser gal ut på de siste bildene du postet Vi får finne på noe en dag, men litt mye eksamener og slikt nå om dagen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 7. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2011 Film av Nora som løper tunnel! Film av Nora som leker Av en eller annen grunn så fikk filmene feil navn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 7. Juni 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2011 Haha, fin type :rolleyes2: ! Takk for fine filmer Marie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tora Skrevet 7. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2011 Noen som kan svare på om hun er liten for alderen? Kan prøve å måle hvor høy hun er også, men hun sover nå. Hun er altså 5 1/2- 6 kg. og 12 uker. Høres, og ser ut som en helt normal medium størrelse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 7. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2011 Kulte bevegelser på henne når hun løper. Det der er et godt agility og lydighetsemne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 7. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2011 Fine filmer! Hun er herlig altså! Fikk brått lyst på valp nå gitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 7. Juni 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2011 Høres, og ser ut som en helt normal medium størrelse. Ok! Takk Kulte bevegelser på henne når hun løper. Det der er et godt agility og lydighetsemne! Får håpe det! :rolleyes2: Fine filmer! Hun er herlig altså! Fikk brått lyst på valp nå gitt. Enig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 7. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2011 Haha, kråkene på filmen høres skumle ut Søte, snille og gode Nora. Nå skal jeg se på bildene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 7. Juni 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2011 Haha, kråkene på filmen høres skumle ut Søte, snille og gode Nora. Nå skal jeg se på bildene Hadde ikke lyden på i sted, men ja! Dem hørtes ikke helt gode ut... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 7. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2011 Litt bilder av Nora i dag 12 uker gammel. "Tar du bilde av meg?" Pinne! Koser seg i skogen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 7. Juni 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2011 Fine fine bilder Takk! På det fjerde og det siste bildet ser du at ørene vender litt mot høyre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 8. Juni 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2011 Drakamp med Ani i hagen Min bamse! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 8. Juni 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2011 Da er vi hjemme fra veterinæren! Tatt 12 ukers vaksine, og chippet henne. Hun merket ingen av delene, og veterinæren lurte på om hun ikke kjente smerte^ Kjøpte også ormekur, og flåtthalsbånd. Første turen til vet. gikk hvert fall veldig bra Veide henne der, og vekten viste 6,4 kg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 8. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2011 Nydelige, vesle Nora! Nå haster det å komme over å hilse på før hun vokser for mye! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 8. Juni 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2011 Nydelige, vesle Nora! Nå haster det å komme over å hilse på før hun vokser for mye! Ja, det gjør det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 9. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2011 Hun er utrolig søt Blir spennende å følge dere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 9. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2011 Da er vi hjemme fra veterinæren! Tatt 12 ukers vaksine, og chippet henne. Hun merket ingen av delene, og veterinæren lurte på om hun ikke kjente smerte^ Kjøpte også ormekur, og flåtthalsbånd. Første turen til vet. gikk hvert fall veldig bra Veide henne der, og vekten viste 6,4 kg! Hihi, jeg tenkte meg at du hadde veiet henne litt "feil" Rart med valper som tar av nemlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 11. Juni 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2011 Hun er utrolig søt Blir spennende å følge dere Tusen takk! Hihi, jeg tenkte meg at du hadde veiet henne litt "feil" Rart med valper som tar av nemlig. Hun hadde gått ned 1/2 kg. Hun hadde jo orm^ Men er oppe igjen nå, og spiser som aldri før! Sikkert fordi Ani er her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts