Gå til innhold
Hundesonen.no

Kastrering eller ikke?


simira

Recommended Posts

Jeg er klar over det med dyrlege. Hvis du har lest hele tråden og evt. andre tråder, så vet du at vi har jobbet med dette på mange fronter, at aggresjonen ikke har blitt verre av kjemisk kastraksjon, og at det heller ikke er hovedproblemet. Dyrlegen min har ikke gjort noen vurderinger i forhold til adferden hans som ikke har blitt vurdert av trener/adferdsekpert. Man lærer mye om aggresjon, adferd og trening på 4 år med en hund som sliter med fryktaggresjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Da var det gjort. Odin ligger ved siden av meg i sin turkise body etter å ha tilbrakt dagen hos Sinsen dyreklinikk. Synes han er mindre stresset allerede jeg! :P

Jeg har gruet meg skrekkelig til dette, utsatt i det lengste, og det var ganske ille å gå fra ham i morrest. Men forhåpentligvis vil livet bli bedre for oss begge to, når han bare blir kvitt bodyen og stingene.

Kovu syntes Odin var skrekkelig rar, og har vært hyperstresset siden jeg kom hjem, jukket på alt han har fått tak i og brukt lang tid på å roe seg, selv etter tur. Nå har han endelig sluknet han også, så jeg håper det går seg til, spesielt siden gubben er alene med begge når jeg reiser på lørdag og blir borte en uke... Odin knurrer så snart Kovu er i nærheten, så vi sørger for å gi Odin plass og ro, siden dopet nok sitter i kroppen enda.

Så får vi bare håpe at han blir like bra som han har vært under den kjemiske kastreringen, og at vi ikke får noen bivirkninger utover å måtte passe litt på vekta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det gjort. Odin ligger ved siden av meg i sin turkise body etter å ha tilbrakt dagen hos Sinsen dyreklinikk. Synes han er mindre stresset allerede jeg! :P

Det er nok dopet sin skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...