Gå til innhold
Hundesonen.no

Treff i Drammen

TineSimbaNana

Recommended Posts

Skrevet

Fine bilder Tine! Må le litt av bildene du har av Elwira. Kjent stil :P Haha, men det er ikke lett å være en varm retriever for tiden.

Skrevet

Neeej så koooselig det ser ut :D synd vi inte fick vart med på det alltså för det ser ut som ni hade det super trevligt :D fina bilder också!!

Skrevet

Fine bilder Tine! Må le litt av bildene du har av Elwira. Kjent stil :P Haha, men det er ikke lett å være en varm retriever for tiden.

Hahahahaha. Elsker bildene av Elwira! :D

Skrevet

Fantastiske bilder!

Også må jeg le av Yaris-babyen med smokken!

Takk alle sammen for et utrolig hyggelig treff, flotte mennesker og selvfølgelig nydelige hunder. Absolutt et treff jeg er med på igjen altså :D

Skrevet

I dag har det vært sonen treff i Drammen :) Det ble trening, grilling og skravling :D

DSC_1279-1.jpg

Hvilken hund er egentlig dette? Vakker :wub:

Skrevet

Hvilken hund er egentlig dette? Vakker :wub:

Aaaaw :wub:

Det er grand danois valpen min, Tesh ! :)

Og jeg er helt enig! :wub::D

Tine, er det lov å låne bilder til blogg om man skriver fotograf ?:D

Skrevet

Her kommer noen bilder fra meg også et lite utvalg resten av de 245 bildene legges på face :D

Cosmo viser at han kan hoppe

cosmon.jpg

cosmo1.jpg

Cosmo koser seg

cosmo2p.jpg

Ebba

ebba.jpg

Elwira

goldeneg.jpg

golden2p.jpg

Gunther vil også leke sammen med valpene stakkar

guntherh.jpg

Gunther

gunther1.jpg

Molly C sin hund

hmm1j.jpg

Java leker

javamw.jpg

java1q.jpg

* dele opp *

Skrevet

Herlig Monica! :)

så må jeg spørre deg å da, får jeg låne ?:D

Bare lån så mye du vil du..

Det kommer flere bilder av barna dine på face i løpet av dagen også,men nå skal jeg finne senga etter endt nattevakt :lol:

Skrevet

Ser ut som dere hadde det veldig koselig :D Fellesdekk husket dere også, det gjorde ikke vi. Er jo greit å få gjort det når man er så mange :)

Skrevet

Hej, har det vært sonentreff i Drammen uten at jeg har fått det med meg? :icon_cry::icon_confused:

Så ut som et hyggelig treff. Mange fine bilder!

Skrevet

Bare lån så mye du vil du..

Det kommer flere bilder av barna dine på face i løpet av dagen også,men nå skal jeg finne senga etter endt nattevakt :lol:

Gleder meg til å se :D Sov godt!

Skrevet

Åååh, så gøy med enda flere bilder :ahappy:

Se jeg står klar og holder fast for at Günther skal bykse fram på det "Günther vil leke med valpene" bildet :lol: Off :icon_redface:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...