Gå til innhold
Hundesonen.no

Trenger hjelp med valg av rase, førstegangs "eier"


denaktive

Recommended Posts

Er dog åpen for andre forslag :)

Hvorfor ikke velge en renraset Yorkshire terrier isteden? :) Det er flere av den, enn å sitte og vente på at noen tullebukker krysser chihuahua med en og så selger blandingsvalpene for blodpenger...

Hadde jeg vært deg, hadde jeg følt meg snytt om jeg betalte 10.000 og mer for en bastard, for det er rett og slett det man gjør når man kjøper de kryssningene. Begriper ikke at folk er så dumme, jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Det var en gang et troll som bodde under en bru. Dunk dunk dunk! "Hvem er det som tramper på min bru" sa trollet. "Vi er de tre sonisene Bruse som skal til cybersætra og gjøre oss kloke" svarte de tre sonisene. Ingen kommer over min bru uten å svare på mine spørsmål sa trollet. Den første sonisen gjorde seg klar til kamp med hevet tastatur: Første spørsmål er Hvordan kjenne igjen ett troll? Dette klarte ikke den yngste sonisen å svare på, så han ble slengt over brua og ned i fossen. Den mellomste sonisen gjorde seg klar med sin trådløse mus: Andre spørsmål er hvorfor skal man ikke mate trollet? Den mellomste sonisen klarte ikke svaret så han gikk på hodet i fossen han også. Da gjorde den eldste sonisen seg klar, hun tok laptop'en under armen gikk hjem og googlet spørsmålene før hun bestemte seg for at hun var klok nok..

Snipp snapp snute så var trollet ute...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er isåfall det dårligste trollet jeg har sett. :P Jeg har sett mer naive reelle tråder.

Enig. Er det sååå spesielt at noen vil skaffe seg en blandingshund? Et troll pleier som regel å forsvinne etter første innlegg, eller hive inn noen flere for å kaste mer bensin på bålet. Her er det vel ikke mye til hverken bål eller bensin? Hvis det er et troll, er det et dårlig et. Hvis det ikke er et troll, så får vi håpe at trådstarter ikke har fått skrekken for forumet nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...