Gå til innhold
Hundesonen.no

Sonenmesterskapet i lydighet!

Benedicte

Recommended Posts

• Svar 630
  • Created
  • Siste svar
Guest Michellus

Dumt dere ikke kan da Misheru.. gledet meg til å se Angus i action :)

Spørs hvor mye action det hadde blitt :P Han er ikke akkurat konsentrert rundt andre hunder som du selv så :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg skal melde på Scilos i elite. Tenk å bli nummer 2, liksom :w00t:

Haha, innstillinga si det! :lol: 2. plass er jo ganske bra! x)

Spørs hvor mye action det hadde blitt :P Han er ikke akkurat konsentrert rundt andre hunder som du selv så :P hehe

Hehe.. tja.. Trening, trening, trening og det hadde årna seg vettu.. ;) Mana er litt ukonsentrert i starten hu også.. Så det blir spennende å se hvor vellykket dette blir :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av ren nysjerrighet... Hva gjøres med pengeoverskuddet? Helt greit for meg at det går til arrangørene altså, men hvis det går til noe annet hadde det vært kjekt å vite :)

Hadde vært fint å oppdatert startinnlegget med link til web-side, konto nr osv... :)

Du, hvis du kommer med Kiter i LP1, så synes jeg godt at jeg kan få starte i rekrutt med Aiko, altså, sjøl om hun er to år og kan alle øvelsene (bare ikke innenfor en lp-ring) og har starta lydighet to ganger!

Tror ikke du har noe å frykte. Han kan ikke alle øvelsene ennå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje man skal oppdatere siden litt og skrive ALT som er fastsatt til nå? Jeg hadde ikke fått med meg at det bare var EN dag f.eks.. Mulig jeg er helt blånd da :P Men gjerne oppdatere litt på hjemmesiden med tidspunkt, startklokkeslett osv. Nøyaktig hvor det blir osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan utsette starten til 10.00 :) Det er bare viktig at jeg er der tidlig for å forhindre at noen retrieverklubbfolk kommer dit for å trene :P

Jaaa!

Jeg kommer fortsatt litt sent, da, men det går kanskje bra? Kanskje vi ikke trenger å starte rekruttene først? :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan utsette starten til 10.00 :) Det er bare viktig at jeg er der tidlig for å forhindre at noen retrieverklubbfolk kommer dit for å trene :P

Smart du! :w00t: Og ikke minst en veldig god planlegger. All ros til deg og Anette, og eventuelt andre som er med å hjelper til! Skulle gjerne hjulpet om jeg bodde litt nærmere :)

Fibi kan jo mange lure ting, da :icon_redface:

Synes du bør komme og stille en hund jeg! Og Nora vil sikkert ha en liten kos av deg om du er snill nok! :D

Siden det er en del i rekruttklasse så kan du f.eks gå siste fellesdekk :) Da har du god tid om du kommer kl 10!

Er det fellesdekk i rekrutt? *SKREMT*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det er en del i rekruttklasse så kan du f.eks gå siste fellesdekk :) Da har du god tid om du kommer kl 10!

Det høres bra ut! Flinke planleggedamene :ahappy:

Synes du bør komme og stille en hund jeg! Og Nora vil sikkert ha en liten kos av deg om du er snill nok! :D

Åhåå. Hun kommer, hun! Kanskje ikke med hund, men hun kommer. Believe me. Det her skal hun være med på, altså, om jeg så må dra henne med meg etter håret. Tør jo ikke dette uten mamma'n min :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir premier til alle, og noen ekstra premier + rosett til de tre beste i hver klasse. Det blir også kåret "beste fri ved fot", "mest trengende" og en del andre ekstrapriser!

Betyr det for alle som melder på, og går? Uansett hvor god eller dårlig? Oh! haha :D Mulig jeg tør å stille da, *Gruble*.. Jeg synes det er mega skummelt jeg :o Aldri gjort noe slikt før.. Men en gang må vel være den første. Selv om jeg tenkte det skulle være på et stevne midt inne på Finnmarksvidda med to deltagere og en dommer! :devilbanana:

Åhåå. Hun kommer, hun! Kanskje ikke med hund, men hun kommer. Believe me. Det her skal hun være med på, altså, om jeg så må dra henne med meg etter håret. Tør jo ikke dette uten mamma'n min :D

Bra! Hun kan være Nora's støttekontakt! haha.. Om ikke min, om jeg skal stille! hahaha :w00t:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Valpene har blitt store! Vil gjerne se oppdaterte bilder av resten av valpegjengen også 😍 Julehilsen fra Pod (8 mnd), Ild (1 år) og Floss (7 år).
    • Hei. Ble så glad da jeg fant denne siden. Jeg er over gjennomsnittet interessert i hunder, og liker å lese om alle raser.  Har hatt flere hunder selv, men er nå delvis pensjonist, og ønsker ikke heltidsansvar for en hund. Samtidig kan jeg ikke tenke meg et liv uten hund, så store perioder av året har vi hund boende hos oss. Det finnes dessverre mange useriøse hundepassere der ute, så jeg oppfordrer hundeiere til å sjekke nøyde, be om referanser og avtale prøvepass, dersom ukjente skal passe hunden.    Ønsker alle på to- og fire ben en hyggelig og fredelig jul, og alt godt for det nye året. ❤️
    • Ja, hvorfor ikke? Bare å møte rasen og se om du liker egenskapene deres ☺️ Det ble plutselig ikke like moro å ta oppstillingsbilde hver måned når han ikke gikk igjennom slike store forandringer 😂 Så det falt litt fra.    Vi har fullført agilitykurset og Tempo var så flink ☺️ Vi gleder oss til å fortsette treningen på nyåret da vi skal på agility handling kurs. Ellers trener vi litt rally lydighet, og der har han også vært flink, gått baner hvor jeg har hatt han løs også med andre hunder på banen. Så flink ☺️  Nå har vi tatt juleferie og ønsker alle en god jul 🎅🎄  
    • Koselig oppdatering og så mange fine bilder 😍
    • Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...